• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kauneuskilpailu org.in pyörille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SenioRR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oon jonkin verran pyörinyt tuolla amerikan HD-foorumilla ja huomasin, että heillä on siellä kuukausittain äänestys, jossa foorumilaiset voivat äänestää jäsentensä pyöriä ja eniten ääniä saanut valitaan kuukauden pyöräksi(Bike of the Month). Kuva pyörästä on sitten kuukauden foorumin etusivulla kaikkien ihailtavana.

Oliskohan täällä innostusta moiseen? Jäseniähän tässä meidän voorumissa on jo vaikka kuinka ja paljon, eli pyöriäkin riittää moneen makuun. Jos tämmöstä on jo joku ehdottanut ja homma on tyrmätty ja lyttyyn haukuttu, niin ei sitten. Tuli vaan mieleen että vois olla täälläkin ihan hauska lisä jatkuvan kukkahattu/vetomies-kinastelun keskellä... Vai tulisko tästäkin sitte vaan yks riidan aihe lisää?
tounge.gif

Ihan ok idea jos vielä lyödään painoarvoa myös sille miltä itse kuva näyttää, ei vain pyörä. Kuten esim. bikepics.comissa.

Oon jonkin verran pyörinyt tuolla amerikan HD-foorumilla ja huomasin, että heillä on siellä kuukausittain äänestys, jossa foorumilaiset voivat äänestää jäsentensä pyöriä ja eniten ääniä saanut valitaan kuukauden pyöräksi(Bike of the Month). Kuva pyörästä on sitten kuukauden foorumin etusivulla kaikkien ihailtavana.

Oliskohan täällä innostusta moiseen? Jäseniähän tässä meidän voorumissa on jo vaikka kuinka ja paljon, eli pyöriäkin riittää moneen makuun. Jos tämmöstä on jo joku ehdottanut ja homma on tyrmätty ja lyttyyn haukuttu, niin ei sitten. Tuli vaan mieleen että vois olla täälläkin ihan hauska lisä jatkuvan kukkahattu/vetomies-kinastelun keskellä... Vai tulisko tästäkin sitte vaan yks riidan aihe lisää?
tounge.gif
Moro. Eix se REXI oo kuitenkin aina kaunein??? Vai mitä?? Mun on ainakin tosi komee, niinkun muutkin samanlaiset.
nixweiss.gif

Nii, mun puolesta asiat on ihan "mallillaan" jos HD jäbät järkkää noita kauneuskilpailuja ihan keskenään. Ehkä ne ei ookkaan nii vihasii, ku päällepäin näyttää... Herkkä luonne taustalla :-P

Tottahan tuo että pyöriä löytyy monen laisia... Voishan olla vaikka eri "luokkia". Esim. tyyliin kyykyt, customit, nakut. Miksei myös annettais painoarvoa kuvan onnistumiselle. Ja eihän kenenkään oo pakko kuvaa pyörästään näyttää ja osallistua...
tounge.gif

Naispuolisten org.laisten kauneuskilpailusta oon samaa mieltä, mutten rohjennut ehdottaa...
cool.gif
thumbs-up.gif

Taitaa motot.netistäkin löytyä aina kuukauden kuva.
Miks ei tännekin?
Ja tietenkin painoarvoo myös sille kuinka hyvä kuva on.

Ja tietysti saa niitä naistenkin kuvia laittaa
wink.gif

(Kärjistäen) siellä HDforums.comissa taitaa olla laitetuimmat pyörät, niitä mihin on Vance&Hinesit ruuvattu kiinni. Paras threadi mitä sieltä olen löytänyt on se missä kysytään, että onko ok jos laittaa omaan pyörään suuren Helvetin Enkelien lipun, ettei sitä varastattaisi.

(Kärjistäen) jos Jockey Journalissa on samanlainen kisa, niin ei sitten mitään.

Advriderin "Let's see your 1200GS" on HDforums tasoa.

DSC03860.jpg

Advrider.com

Itellä ei ole kyllä vara huudella, mutta enpä ole peliänikään esitellyt.

Miksei kuukauden kuva? Siinä jokainen vois esitellä kuvaajan taitojaan, eikä välttämättä pyöräänsä. Voi olla toisen pyörästä, jostain tilanteesta tai jotain muuta moottoripyöräilyyn liittyvää..

Back