Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bomberien foorumilla on tuosta jotain huhuja myös ollut...Kuulemani mukaan vastapuolen autossa oli mustalaisia joilla ei ollut korttia ja joiden ajotapaan oli aiemmin jo kiinnitetty huomioita. Tämä tosin ei vaikuta siihen, että Hornetilla oli liikaa vauhtia.
Kovin halvalla lähtee ihmishenki, jos tuo pitää paikkansa.Ei sitä jarrutusjälkeä mielestäni niin pitkälti ollut( kymmeniä metrejä?) ja päättyi jotenkin oudon näköisesti ennen kolari kohtaa olisiko lähtenyt mopo lapasesta?
Itse asiassa siinä oli kahdessa eri paikassa mustaa viivaa, ehkä ensin takarengas ja sitten lähtenyt liiraamaan eturenkaalla??
Huhuja myös pyörii sen tiimoilta että ko. ilmeisesti kortittomat myös n. 20v. mustalaiset, kuten uhrikin olisivat olleet humalassa ja ajaneet itsekkin aika reippaasti kun olivat tulossa bensavarkaista.
Nämä on huhuja mitä olen kuullut.
![]()
Ei hyvä...Kovin halvalla lähtee ihmishenki, jos tuo pitää paikkansa.Ei sitä jarrutusjälkeä mielestäni niin pitkälti ollut( kymmeniä metrejä?) ja päättyi jotenkin oudon näköisesti ennen kolari kohtaa olisiko lähtenyt mopo lapasesta?
Itse asiassa siinä oli kahdessa eri paikassa mustaa viivaa, ehkä ensin takarengas ja sitten lähtenyt liiraamaan eturenkaalla??
Huhuja myös pyörii sen tiimoilta että ko. ilmeisesti kortittomat myös n. 20v. mustalaiset, kuten uhrikin olisivat olleet humalassa ja ajaneet itsekkin aika reippaasti kun olivat tulossa bensavarkaista.
Nämä on huhuja mitä olen kuullut.
![]()
![]()
Juuh, ja sama villi huhu kerrotaan toisaalla muodossa että se manne joka oli kuskina olisi ollut kortiton ja pilvessä - toiset taas sanovat että kyseinen mustalainen olisi vainonnut motoristeja aiemminkin ja kolmas versio on että kuski olisikin ollut tuon hullun mannen kaveri eikä ensimmäisessä versiossa kerrottu kuski ollut lähimaillakaan.Huhuja myös pyörii sen tiimoilta että ko. ilmeisesti kortittomat myös n. 20v. mustalaiset, kuten uhrikin olisivat olleet humalassa ja ajaneet itsekkin aika reippaasti kun olivat tulossa bensavarkaista.
Ootetaan viikko lisää niin saamme varmaan paksun kirjan koostettua näistä huhuista kun ne hieman kiertävät vielä...sanoi:Nämä on huhuja mitä olen kuullut.
Näin on. Eiköhän valtaosaan näistä kaikista onnettumuuksista ole yhtenä syynä liian kova vauhti. Vanha sananlasku sanoo maltti on valttia pätee edelleen.Ikävä tapaus.
Hullulle tuntuu että täältä saa lukea mihin kaahaus johtaa ja silti tuolla toisessa aiheessa kaahaajat "tietävät" että ei se ole vaarallista, jos on oikea paikka. Herätkää jo todellisuuteen! Tuokin paikka ilmeisesti on sitte ollut se oikea paikka?! Ai niin, ei saa moralisoida, hyi minua!
Tämäkin poika, joka tällä kertaa kaahailunsa takia kuoli, on varsin hyvin tiennyt riskit, jotka kaahaamiseen liittyy, mutta onko hän välittänyt? Ei. Sillä jos olisi niin hän ajelisi vielä tänäänkin joukossamme. Millä perkeleellä ihmispäähän saa mahtumaan että kaahaaminen vie hautaan!! Ei voi olla niin että kaikki kaahaamista ylistävät on niin vitun tyhmiä ettei välitä!
en mä ymmärä ennen kuin kolahtaa ja sille mitään voi.Ei voi olla niin että kaikki kaahaamista ylistävät on niin vitun tyhmiä ettei välitä!
Pitää täysin paikkansa. Silloin kun minä joskus aikoinani sain kortin, sattui lähistöllä samana keväänä onnettomuus, missä henkilöauto lähti kevään viimeisillä liukkailla kädestä ja törmäsi kylki edellä rekkaan 80 km/h:n alueella. Nopeutta oli lehtien mukaan ollut reippaasti yli kahdeksankympin ja taisi kuskikin olla jossakin aineissa. Kaksi kuoli.Mun mielestä tollasia kuvia on hyvä olla aina välillä esillä, rauhoittaa ajamista kummasti (vaikka en pahemmin hurjastele muutenkaan) ja muistaa pälyillä ympärille.
Mun laskujen mukaan 7, joista 5 "omasta mokasta"Evoluutio korjaa ja Darwin palkinnot jaetaan. Harva tässä maassa loppujen lopuksi vahingossa kuolee.
Tänä keväänä jo 6 kynttilää, joista ainakin 4 puhtaasti omasta mokasta.
Osanottoni kuitenkin![]()