Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori, pakko kysyä mihin se takanaolija niitä kahvoja tarvitsee? Isojenpoikien jutut, ja omat kokemukset aiheesta, todistavat aukottomasti, että pelkääjän ainut ja paras kahva on kuski. Ihan rohkeasti vaan vyötäröltä kiinni, niin ei jalat nouse takapenkkiläisellä kohti taivasta kun kuski availee, ja on melkoisen hyvä muuten nojata tankkiin kun kuski taasen himmailee. Tai vitustako mä mitään tiedän, ikinä en ole kenenkään kyydissä ollut, enkä ihan äkkiä mene...elikkäs mistä sais noi kauhukahvat takanaolevalle?
jos ei o orkkis osia niin minkälaisella patentilla sinne sais jotkut kahvat kiinni??
kumman ranteet huutaa? jos olis kahvat ni luulis sillon huutavan kyytiläisen ranteet; jos taas ei ota vastaan tankista niin silloin huutaa kuskin ranteet?no katsokaas nääs kun jarrutan ni muijan ranteet huutaa leipää!! joten jos joku nyt vois jeesata? eikä sitä aina tu ajettua ihan reikä päässä...
Juu juuri näin - itse kyydissä ennen oman mopon hankkimista istuneena:kumman ranteet huutaa? jos olis kahvat ni luulis sillon huutavan kyytiläisen ranteet; jos taas ei ota vastaan tankista niin silloin huutaa kuskin ranteet?no katsokaas nääs kun jarrutan ni muijan ranteet huutaa leipää!! joten jos joku nyt vois jeesata? eikä sitä aina tu ajettua ihan reikä päässä...
kun jarrutetaan kyytiläinen ottaa vastaan tankista ja puristaa jaloilla kuten itse teen tankille - noin meillä ainakin toimii.