Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En lähtenyt omalla pyörällä vaan lensin Muncheniin 98€ ja pyörä viikoksi 540€ + 2500km. Tätä kun vertaa esim. Superfastin kustannuksiin johon on liitettävä mennen tullen 800km Muncheniin bensoineen sekä ruoka ja juoma ja sitten vielä edellämainittuihin kuluva aika niin päästään aika suureen säästöön. Jäi Saksan läpi ajaminen pois kun sitäkin on tehty parisenkymmentä kertaa sekä säästyi aikaa työntekoon jolla rahoitetaan se seuraavakin reissu. Oli hyvä kokemus mutta seuraava reissu saattaa taas olla vanhalla homosohvalla tai sitten ei. Mutta täytyy sanoa että pikku gössi (siis tämä uusi 800-kuutioinen n. 71hv) oli aivan riittävä kaikkiin eteen tulleisiin tilanteisiin. Autobaanalla ajoa oli vain n. 200km /150km/h ja sekin meni aivan hyvin, edes minimaalinen pleksi ei tuonut pyörteitä vaan vapaassa tuulessa sai päästellä, mikä olikin hyvä koska viimeinen etappi eilen Cortina D'Ampezzosta Zell Am Seen kautta Muncheniin mentiin parhaimmillaan 34 asteen helteessä.Ööö, jos sulla on kerran tupla-x niin miksi lähdit gs:llä matkaan?
Vähän vielä täydensin tuota edellistäJoojoo, mä aattelinkin että tohon on joku (rationaalinen?) syy...
Käviskö -04? Siitä alkaa R1200GS:n mallisarja.Iski hirvittävä tarve vaihtaa F800ST R1200GS:ään!
Olisi hienoa saada käyttökokemuksia gesuista. Lompakon paksuus ei riitä uuteen, joten vm.05-06 kokemukset kiinnostaa. Onko ilmennyt ongelmia? 40000 tuntuuko missään?![]()
Joovain...Tulin juuri Sveitsin reissulta jossa pyörinä F650 gs, f800gs sekä iso gs, kaverit sanoivat ettää kasisatasella tekee saman kuin isolla, on vaan kevyempi. Tiedä häntä, itse pärjäsin pikku gössillä alppiteillä sekä autobaanalla ihan hyvin vaikka tehoero omaan tuunattuun XX:ään on n. 100hv. Että semmoista ajattelun aihetta...
Mä voisin kysyä tohon että kun sulla kerran oli mahdollisuus lähteä gesulla niin miksi olisit lähtenytkään tupla-X:llä...Ööö, jos sulla on kerran tupla-x niin miksi lähdit gs:llä matkaan?
No minun R1100 GS pyörällä on ajettu 100.000 km, eikä sekään tunnu missään. Itse olen ajanut siitä 50.000 km kolmessa vuodessa.Se on minulle mieluisin pyörä mitä voin kuvitella.
Pelillä on ajettu nyt 50 tonnia eikä tunnu missään.
Monta monta vuotta oli joka kevät pyöränvaihtokuume. Nyt ei ole.![]()