• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kauden avaus Porissa. 100Org bilettää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Me tultais varmaan sitte Cocoon kans
033102beer_1_prv.gif

Baarin hiljaisin porukka veikkaisin.
biggrin.gif

Jopa minä löysin tän porukan pari vuotta sitten kun ensimmäistä kertaa mukaan lähdin.
blush.gif

Amadosta on 7 hengelle pöytä varattu, eli viimeistään klo 17. jos lisää ruokailijoita tulossa niin ilmoa minulle niin ilmoitan Amadoon asiasta.

Ja Cocoon kerroin että ollaan tulossa, niin muisti kyllä heti että ollaan se moottoripyöräjengi
biggrin.gif

ihan hyvillään ottavat vastaan... siellä on pöydät varattu joten sinne klo 19 alkaen.

062802jumpie_prv.gif

siitä sitten taas alkaa...

Ok. mä ilmoittelen Amadoon että lisäävät tuolin pöytään. Tervetuloa vaan... ja kyllä sitä aina yhdelle voi tulla Cocoonkin,
lookaround_orig.gif

Ilmoitelkaa tosiaan etukäteen jos olette tulossa syömään amadoon.
Cocoon etuilmo ei ole pakollinen, voi tulla vaan paikalle mutta etuilmo mielellään myös siitä... Tietävät varata juotavaa ja hlökuntaa sen mukaan.

Pitääkö pistää neilikka iltapuvun halkioon vai mistä tunnistaa org henkilön?
Mä kävin semmosen hampputukan kanssa kokeilees sitä sun (mulle sikaisoa) Shadowta joskus... ja sitä Jammua taidettiin kattella kans. Mun muisti ei pätki tän enempää, eli jos sulla on parempi muisti, niin saatat mut tunnistaakin.  
biggrin.gif
Muistan tilanteen, mutten kyllä kasvoja.
biggrin.gif
Dementia iskenyt.. Vaan enköhän mä porukan löydä ja on mulla sitten tuo Timberlinen numero kaiken varalta mukana. Loistavaa päästä pitkästä aikaa tuulettumaan!

Jaahas, siis mä olen ihan iisisti kun on toi jarru mukana
biggrin.gif

Viimeksikin mä sain sen taluttaa kotiin oRG jutuista
033102beer_1_prv.gif

ja TwinTenox... soita ajoissa, loppuillasta en pysty vastaamaan, ehkä

No kärppänähän mekin pyritääs olemaan.
Jos hetki myöhästytään niin älä hätäile, tulossa ollaan varmasti.

Back