Me tultais varmaan sitte Cocoon kans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita earit korvaan... yleensä ne pitää pahinta ääntä!Pitääkö pistää neilikka iltapuvun halkioon vai mistä tunnistaa org henkilön?
No eiköhän meidät tunne helposti, mutta jos jostain syystä et meitä löydä niin soita minulle 040 714 0816Pitääkö pistää neilikka iltapuvun halkioon vai mistä tunnistaa org henkilön?
Mä kävin semmosen hampputukan kanssa kokeilees sitä sun (mulle sikaisoa) Shadowta joskus... ja sitä Jammua taidettiin kattella kans. Mun muisti ei pätki tän enempää, eli jos sulla on parempi muisti, niin saatat mut tunnistaakin.Pitääkö pistää neilikka iltapuvun halkioon vai mistä tunnistaa org henkilön?
Muistan tilanteen, mutten kyllä kasvoja.Mä kävin semmosen hampputukan kanssa kokeilees sitä sun (mulle sikaisoa) Shadowta joskus... ja sitä Jammua taidettiin kattella kans. Mun muisti ei pätki tän enempää, eli jos sulla on parempi muisti, niin saatat mut tunnistaakin.Pitääkö pistää neilikka iltapuvun halkioon vai mistä tunnistaa org henkilön?![]()
Voidaan tulla kahdessa letkassa, nopee ja hidas.No kärppänähän mekin pyritääs olemaan.
Jos hetki myöhästytään niin älä hätäile, tulossa ollaan varmasti.
Joo, hyvä, tervetuloa vaan mukaan porukkaan... aina mahtuu lisää.Vois ehkä Cocossa tulla käymään. Nasun tiedän, niin löytys varmaan oikee porukkakin.