Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen että mitä pidempään ajat, niin huomaat miten paljon oppii kokoajan lisää. Vrt. kukaan ei ole mestari ikuisesti, (riippuu toki kalustosta) aina tulee joku parempi.Moro!
Olen lueskellut tätä foorumia jo vuoden päivät ja yrittänyt hillitä moottoripyörä-kuumettani, mutta en onnistunut. Nyt olen monen vuoden jälkeen opetellut ajamaan Kawasaki VN800:lla. Pyörä vaikuttaa loistavalta, mutta vielä välillä tulee pieniä ongelmia (teknisiä...) Kauanko menee, että pyörän kanssa tulee niin tutuksi, ettei tarvitse koko ajan miettiä sitä varsinaista ajoa esim. risteyksiin tultaessa? Mulla pyörii päässä mm. muista kytkin, tasainen jarrutus, pykälää pienemmälle, kaasua ei saa huudattaa jarruttaessa jne.
JUURI NÄIN,eli pikkuhiljaa se kokemus tulee!!!!itelläni meni noin 2vko että uskaltaa tehdä omalla pyörällä samoja asioita mitä esim autokoulun fillarilla... esim pienessä tilassa u-käännös niin että tanko kolahtaa tappiin =)
Jatkuva pelko&epäilys että "tuo taitaa kyllä tulla eteen/kiilaa kun hakee paikkaa"Toivottavasti ikuisuus, niin pysyy hengissä paremmalla todennäköisyydellä.
Niin, en minä sitä bemaria ole hävennyt, vaan omaa kömpelyyttäni. Ja, kun sen oman kömpelyytensä huomaa radalla, huomaa myös tavanomaisen tieliikenteen ongelmat entistä korostuneemmin. Joko nyt?Kyllähän bemarilla saa radalla hävetä, sitä varmaan ajoi takaaHÄPEÄJa kun piipahtaa radalla, missä ei ole vasemmaltatulijoitaristeyklsiäeikäpuusilmäauytoilijoita - ainoastaan häpeä, vasta tajuaa kuinka monta liikkuvaa osaa on liikaa.en ymmärrä,eikä varmaan moni muukaan
,mutta kerro ihmeessä lisää,jotta saa otteen tuosta....![]()
![]()
KOKO ELÄMÄ!Kauanko menee, että pyörän kanssa tulee niin tutuksi, ettei tarvitse koko ajan miettiä sitä varsinaista ajoa
sanoi:Lainaa (Kawalady @ Kesä. 07 2008,15:04)
Kauanko menee, että pyörän kanssa tulee niin tutuksi, ettei tarvitse koko ajan miettiä sitä varsinaista ajoa
KOKO ELÄMÄ!
Ja sitten vaihtuu pyora...KOKO ELÄMÄ!Kauanko menee, että pyörän kanssa tulee niin tutuksi, ettei tarvitse koko ajan miettiä sitä varsinaista ajoa
+1sanoi:Lainaa (Kawalady @ Kesä. 07 2008,15:04)
Kauanko menee, että pyörän kanssa tulee niin tutuksi, ettei tarvitse koko ajan miettiä sitä varsinaista ajoa
KOKO ELÄMÄ!
Eipä tuota voisi paremmin sanoa. Varsinkin ajokauden alku palauttaa aina maan pinnalle. Tuntuu, että pyörän kääntösäde on kasvanut, kallistusvarat pienentyneet ja renkaiden pito huonontunut.
Kesän edetessä pitempää matkaa ajaessaan havahtuu usein siihen, että viheltelee vihreitä niittyjä, pyyhkii itikkaa pleksistä ja tekee kaikkea muutakin, mikä ei liity ajamiseen. Pitää oikein muistuttaa itselleen, että "se on sinun ainokainen henkikulta, joka on nyt käsissäsi - seuraa välillä liikennettäkin"
Nöyryys pitää hengissä.
No perkele. Kerrankin joku rehellinen täällä.Niin, en minä sitä bemaria ole hävennyt, vaan omaa kömpelyyttäni. Ja, kun sen oman kömpelyytensä huomaa radalla, huomaa myös tavanomaisen tieliikenteen ongelmat entistä korostuneemmin. Joko nyt?Kyllähän bemarilla saa radalla hävetä, sitä varmaan ajoi takaaHÄPEÄJa kun piipahtaa radalla, missä ei ole vasemmaltatulijoitaristeyklsiäeikäpuusilmäauytoilijoita - ainoastaan häpeä, vasta tajuaa kuinka monta liikkuvaa osaa on liikaa.en ymmärrä,eikä varmaan moni muukaan
,mutta kerro ihmeessä lisää,jotta saa otteen tuosta....![]()
![]()
aamen!Sen varmuuden mukana tulee noutaja.
Ite oon huomannu, että hyvä apu tohon "mikä vaihde mulla olikaan" ongelmaan on, että tarkkailee koneen kierroksia.Juu, yksilöllistä on. Itsellä ainakin oli vähän sama juttu kuin auton kanssa, eli kun toiminnot jää selkäytimeen niin kyl ne tulee sieltä sit automaattisesti. Tosin itsellä edelleen (no, eipä tässä olekaan kuin vasta n. 400km takana) eniten tuottaa ongelmia siinä, et joutuu miettimään et milläs vaihteella sitä nyt sit olikaan![]()
Naulan kantaan.Harjoitus tekee mestarin ja mestarit harjoittelevat aina..![]()