Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myos Boss Hoss clip-on tangolla varteenotettava vaihtoehto.Tai turbobusa raisereilla& lyhyillä välityksillä niin ei putoa kuljettaja vauhdinhurmassa kyydistäzx-12r ei hassumpi vaihtoehto vääntöö löytyy ja ei ole pakko ajaa kyykyssä ehkä vähän painava![]()
Omasta kokemuksesta suosittelen kokeilemaan Hondan CBF600:sta. Penkki säätyy kolmeen yri korkeuteen. Istumakorkeus ala-asennossa 770mm.Tietääkö kukaan katupyörää, jossa ei tarttisi könöttää käsien varassa etukumarassa istuen? Customia en halua, mutta kohtuu suorassa haluaisin istua. Eikä sais olla kauhean korkeakaan. Aika tappi kun olen itse. Eikä kauhean painavakaan. Kevyt kun olen itsekin.
Nykyinen pyörä on Honda cb 500s ja siinä asento on turhan etukumara.
Yamaha FZS 600?
![]()
Tai Z1000, ite olen tykännyt.Kawasaki Z 750, kevyt ja näppärä kasitellä..
No kun se menee niin, että luetaan vaan otsikko ja sitten kommentoidaan edellistä postaajaa, eikä alkuperäistä kysmystäMitä nää nyt höpöttää jos kerran pikku Cb:ssä ajo asento on etukumara,niin kait se stonga kannataa vaihtaa ennen pyörää tai ne palat sillai et tulee yläviistoon kuskia kohti.
Tai Kawa Versys. Kevyt ja ketterä. Ruma pyörä kauniille naiselle. Sääret pitää tosin jatkua ihan ylös asti.En taida olla paras neuvomaan kun pituutta riittää, mutta ajokoulussa ajoin joskus kawan er6:lla ja se tuntui todella pieneltä ja kevyeltä. Ajoasentokin oli melko pysty, mutta jos ainoa ongelma on että haluaisi pystymmässä istua niin ostaisin vaan ne stongan korotuspalat...
Halvemmaks toikin tulee kuin pyöränvaihto...Ja pikkaisen isommalla rahalla saa sitten vähän monipuolisempia raisereita, esim SW motech Vario Barback...