Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pojjaat keksi auton...vanha...
ollut jo paskanjauhannassa esillä monta päivää sitten.
http://tinyurl.com/4fmf6m
olisihan tuollainen katto kätevä sateella ja ööö... ei se sivutuulella sadettakaan paljoa estäisi.
mahtaa bmw- ja gold wing-osastoilla käydä piirustuspöydät kuumina kun pitäähän bemuun tai wingiin nyt katto saada. seuraavaksi ne ovet tietenkin. hehiö.
Pääkaupunkiseudulla olen kanssa kerran nähnyt tuollaisen Vantaan nurkilla kehäkolmosen rampissaTuollaisia pyörii pari kappaletta Turussa. Ajelivat peräkkäin ne pari kertaa kun nuo näin.
Tuo bemari on mielestäni fiksu peli jos skootteria tai muuten näppärää city-kulkinetta tarvitsee. Pariisissa niitä on paljon. Vesikelillä kun muut riuhtoo pressuja jalkojensa ja käsiensä päälle, niin bemarilla vaan mennään hameen helmat lepattaen. Ja silti se on autoa näppärämpi kaupungissa vaikka katto onkin.sen kone on vain 125cc. kerran olen kylmät tyypit ottanu. miksei kattoa pyörään, antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikka onhan se vistonnäköistä.
Ei ***vetti, ja samalla pitäis vielä hamekkin laittaa päälle...Tuo bemari on mielestäni fiksu peli jos skootteria tai muuten näppärää city-kulkinetta tarvitsee. Pariisissa niitä on paljon. Vesikelillä kun muut riuhtoo pressuja jalkojensa ja käsiensä päälle, niin bemarilla vaan mennään hameen helmat lepattaen. Ja silti se on autoa näppärämpi kaupungissa vaikka katto onkin.sen kone on vain 125cc. kerran olen kylmät tyypit ottanu. miksei kattoa pyörään, antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikka onhan se vistonnäköistä.
Tässäpä tämä kulttuuriero vaikka Ranskan ja Suomen välillä. Skootterit ja moottoripyörät on siellä kulkuvälineitä siinä missä autokin, paitsi ziljoona kertaa kätevämpi eikä ole pysäköintiongelmia. Tämä näkyy myös katukuvassa, pukumiehet ja leidit vetelee skoottereilla asioillaan siinä missä lähetitkin. Joten etenkin vedeltä suojautuminen on perusteltua ettei tarvi resuta tixtexien kanssa. Pysyy se sipsipussikin samalla kuivana.Ei ***vetti, ja samalla pitäis vielä hamekkin laittaa päälle...Tuo bemari on mielestäni fiksu peli jos skootteria tai muuten näppärää city-kulkinetta tarvitsee. Pariisissa niitä on paljon. Vesikelillä kun muut riuhtoo pressuja jalkojensa ja käsiensä päälle, niin bemarilla vaan mennään hameen helmat lepattaen. Ja silti se on autoa näppärämpi kaupungissa vaikka katto onkin.sen kone on vain 125cc. kerran olen kylmät tyypit ottanu. miksei kattoa pyörään, antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikka onhan se vistonnäköistä., jos haluaa mukavuutta, kannattaa unohtaa kaksipyöräiset ja mennä suosiolla sipsipussin kanssa sohvalle...![]()
![]()