• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Katto mopoon Amerikan malliin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No johan nyt...
tounge.gif
empä ole moista ennen nähnyt.en kyllä laittaisi omaan pyörääni.
biggrin.gif

bmw c1:stä ne bambers-poijjaatkin testasivat kerran kaivarissa, keitä siinä oli, no b#1 ym. sillä oli kätevä tehdä endoja ympäri katon kautta, pyörimällä eteenpäin ja jos tehoa olisi ollut, niin miksei voisi keulia ympärikin turvallisesti.

sen kone on vain 125cc. kerran olen kylmät tyypit ottanu. miksei kattoa pyörään, antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikka onhan se vistonnäköistä.

sen kone on vain 125cc. kerran olen kylmät tyypit ottanu. miksei kattoa pyörään, antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikka onhan se vistonnäköistä.
Tuo bemari on mielestäni fiksu peli jos skootteria tai muuten näppärää city-kulkinetta tarvitsee. Pariisissa niitä on paljon. Vesikelillä kun muut riuhtoo pressuja jalkojensa ja käsiensä päälle, niin bemarilla vaan mennään hameen helmat lepattaen. Ja silti se on autoa näppärämpi kaupungissa vaikka katto onkin.

Tuo bemari on mielestäni fiksu peli jos skootteria tai muuten näppärää city-kulkinetta tarvitsee. Pariisissa niitä on paljon. Vesikelillä kun muut riuhtoo pressuja jalkojensa ja käsiensä päälle, niin bemarilla vaan mennään hameen helmat lepattaen. Ja silti se on autoa näppärämpi kaupungissa vaikka katto onkin.
Ei ***vetti, ja samalla pitäis vielä hamekkin laittaa päälle...
eek.gif
, jos haluaa mukavuutta, kannattaa unohtaa kaksipyöräiset ja mennä suosiolla sipsipussin kanssa sohvalle...
033102beer_1_prv.gif

Ei ***vetti, ja samalla pitäis vielä hamekkin laittaa päälle...
eek.gif
, jos haluaa mukavuutta, kannattaa unohtaa kaksipyöräiset ja mennä suosiolla sipsipussin kanssa sohvalle...  
033102beer_1_prv.gif
Tässäpä tämä kulttuuriero vaikka Ranskan ja Suomen välillä. Skootterit ja moottoripyörät on siellä kulkuvälineitä siinä missä autokin, paitsi ziljoona kertaa kätevämpi eikä ole pysäköintiongelmia. Tämä näkyy myös katukuvassa, pukumiehet ja leidit vetelee skoottereilla asioillaan siinä missä lähetitkin. Joten etenkin vedeltä suojautuminen on perusteltua ettei tarvi resuta tixtexien kanssa. Pysyy se sipsipussikin samalla kuivana.
smile_org.gif

BMW

kakspyöräparkki

Lähetit

Tässä viimeisessä on tuollainen moottoripyörän päälle vedetty huppu ja myös kädet työnnetään huppuihin sisään. Näitä on paljon Pariisissa, etenkin skoottereissa. On tuollainen kätevä JOS oikeasti ajaa jatkuvasti ja päivittäin asioitaan kakspyörällä eikä vaan aurinkoisella kelillä huvikseen.

Ajohuppu

No niin no, olen ajanut myös työmatkoja mopolla, ja kieltämättä melkoista vehkeitten virittelyähän se on. Tarkoitin vain että ei ole mopoilu mukavuudenhaluisen miehen hommia ollenkaan... Itsekin otan sen auton jos on kiire tai pitää oikeasti saada tavaraa kulkemaan mukana.

BTW, nythän näitä saa myös Suomesta (by Biltema):
82_176iso.jpg

cool.gif

Back