Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stormilla on ainaki omasta mielestä suht hienoja ne ns. nuolenpäävilkut! Kirkkaalla lasilla vielä, eivät vissiin oo ees koolla pilattuja... Semmoset mulle!Olen stormilta juu kattellu ja myös carpimotolta ja louisilta, mutta kaikki näyttää niin pirun kulmikkailta ja kolhoilta. ei sovi 2000-luvun pyöriin mielestäni..
Tää on nyt pahasti offtopic, mutta jumankauta miten HIENOJA raimoykkösiä oli noilla sivuilla!Gregg's Customs tekee omasta mielestäni ihan tyylikkäitä versioita. Meinasin tilata 1000RR:ään, mutta tuli talvi ja unohtui. Pitääki nyt vakavasti harkita hankkimista...
Joo onhan noi sirot ja tyylikkäät mutta on myöskin miehekkään hintaset 45e kun olikohan Luisin kuvastossa näytti olleen n 10e tai jotain sinnepäin. Ensimmäisen sateessa ajon jälkeen ihmettelin,että onpa ne huurussa ja otin kannen pois.Jokaisesta pienestä vilkusta tuli ~3,7 litraa vettä ulosStormilla on ainaki omasta mielestä suht hienoja ne ns. nuolenpäävilkut! Kirkkaalla lasilla vielä, eivät vissiin oo ees koolla pilattuja... Semmoset mulle!