• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kartinkia(FK)- toimintaa pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarviiko joku kyytiä? Lähtöpiste on Espoonkeskus ja reitti menee tarpeen mukaan perille. Ei nyt kuitenkaan itäkeskuksen kautta:p

Voin laittaa saman tarjouksen idästä päin; eli lähden Herttoniemenrannasta ja koukkaukset idemmästäkin onnistuu.

Joo, kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti!

Keskeytys tekniseen vikaan kärkipaikalta 3 kierrosta ennen maalia sapetti siinä määrin, että mä vaadin kyllä revanssia! Oloa ei helpota yhtään sekään, että etukamera oli tiltannut joten itse kisasta ei ole videota kuin taaksepäin, ja itse asiassa sitäkin vain ensimmäiset 6 minuuttia, eli ei jääny todisteita edes mun keskeytyksestä. W-P:ltä sain sentään lohdutuspalkintona palkintokuohuvat, mut himassa huomasin, että sekin on prkl alkoholitonta! :rant:

Että ihan ei mennyt nappiin. Saisko joku skannattua statistiikat? Jonkun videon voisin heittää tuubiin..

Mutta onnittelut voittajille ja kiitos W-P:lle kiitos järkkäilystä. Koskas otetaan uusiks?

IMG_5242.jpg

Voittajan on helppo hymyillä...:D

1. W-P
2. Nystres
3. Mikko2

Koko setin (sekä aikaajot, että kisa) nopein ja myöskin kisan Jumbo oli kuitenkin Riisor, vaikka kukaan ei edes päässyt samalle sekunnille kierrosajoissa Riisorin kanssa:thumbsup:

Viimeksi muokattu:
IMG_5237.jpg

Riisorin paljopuhutut kamerat... Ei epäilystäkään siitä mikä porukka on tullut ajamaan:D

Kiitokset munkin puolesta W-P:lle ajojen järkkäämisestä ja kaikille muille kiitokset ajoseurasta, oli ihan törkeen kivaa :)

Vitsi ku kaikki paikat ovat kipeät... hyvä ettei kädet tärise vieläkin! Mitäs jos mentäisiin sinne keilaamaan taas, kun siinä huonosti pärjääminen ei käynyt niin pahasti itsetunnolle... :D

Mutta tosiaan, kiitos kuitenkin W-P:lle:)

Suuri kiitos järjestävälle taholle, lystiä oli! Erityisesti sydäntä lämmitti W-P:n riisorille järjestämä tekninen vika, jonka ansiosta allekirjoittanutkin pääsi kumartamaan palkintopallilta tuhatpäiselle, hysteerisesti kiljuvalle fanijoukolle!

Br, Mikko

riisor sanoi:
Joo, kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti!

Keskeytys tekniseen vikaan kärkipaikalta 3 kierrosta ennen maalia sapetti siinä määrin, että mä vaadin kyllä revanssia! Oloa ei helpota yhtään sekään, että etukamera oli tiltannut joten itse kisasta ei ole videota kuin taaksepäin, ja itse asiassa sitäkin vain ensimmäiset 6 minuuttia, eli ei jääny todisteita edes mun keskeytyksestä. W-P:ltä sain sentään lohdutuspalkintona palkintokuohuvat, mut himassa huomasin, että sekin on prkl alkoholitonta! :rant:

Että ihan ei mennyt nappiin. Saisko joku skannattua statistiikat? Jonkun videon voisin heittää tuubiin..

Mutta onnittelut voittajille ja kiitos W-P:lle kiitos järkkäilystä. Koskas otetaan uusiks?

No perr..hyvä että luovuin pullosta; olisi varmaan laatta lentänyt, kun olisin maistanut:D

Joo todellakin hyvä kisa ja nystres:in kanssa oli kyllä kovaa vääntöä; taidettiin siinä vuoronperään vääntää toistemme ohi:orgmp:

Harmi riisor:ille, mutta sunkin olis pitänyt vähän heittää tippiä ennakkoon tiskin alta, niin olisivat huoltaneet sunkin pelin kisakuntoon:paikallatuulee:

Ehdotusta tulikin jo, jotta ennen pääsiäistä on revanssi. Minä voin laittaa ehdotusta lähipäivinä, niin kahtellaan silleen, että käy niille jotka revanssia vaativat.

Skannaan nuo tulokset tänään ja heitän tänne...

niin ja tietenkin kiitoksia kaikille; toivottavasti ei kellee jäänyt paha maku kisasta ja jos jäi, niin revanssiin mukaan:crash:

Tuomas_82 sanoi:
Kiitokset munkin puolesta W-P:lle ajojen järkkäämisestä ja kaikille muille kiitokset ajoseurasta, oli ihan törkeen kivaa :)

^
|__ Näin. :cruising:

PS. Viikonpäivä ja kellonaika tosiaan oli sopiva. Uusintaa vielä ennen sulia ajokelejä.

tässä aika-ajot ja kisatulokset...silvuplee

karting tulokset org 9.2 001.jpg

Eihän tuosta epäselvyyttä jää, kuka olis voittanut.....mutta :dunno:

W-P sanoi:
Joo todellakin hyvä kisa ja nystres:in kanssa oli kyllä kovaa vääntöä; taidettiin siinä vuoronperään vääntää toistemme :orgmp:

:crash:

Kiitos minunkin puolesta
Näin hauskaa letkaajelua ei pariin kuukauteen oo ollutkaan, Riisor veti upeesti mutta oli Nesteen mainoksen uhri ja yhden pysähdyksen taktiikka ei tässä kisassa tuonut voittoa

Ohitukset W-P:n kanssa meni tasan 2-2, tiukkaa kisaa on ollut

Kiitokset vielä kaikille letkassa mukana olleille

Pannaan nyt vielä riisor:ille sen verran haastetta revanssiin, että nyt kun on tutustuttu rataan niin tuon vajaan sekunnin vetäsen kyllä pois revanssissa.....niin jotta laita se etukamera vaan kuntoon....:D

W-P sanoi:
Pannaan nyt vielä riisor:ille sen verran haastetta revanssiin, että nyt kun on tutustuttu rataan niin tuon vajaan sekunnin vetäsen kyllä pois revanssissa.....niin jotta laita se etukamera vaan kuntoon....:D

Joo, sano vaan koska mennään :;):

Päivitin just kameroiden firmikset, joten täällä ollaan valmiina, ehkä :grin:

riisor sanoi:
Joo, sano vaan koska mennään :;):

Päivitin just kameroiden firmikset, joten täällä ollaan valmiina, ehkä :grin:

Onse jännä et kun auto levis, niin kameratkin kummallisesti tilttas:thumbup:

Tässä lajissa ylipaino ei ole ylivoimaa. :;):
Näemmä yhden kierrosajaltaan nopeammin kuskin voitin, ilmeisesti BTTB..? Ajoitko pitkään perässä?
Kiitokset W-P:lle ja kanssa-ajajille, hauskaa oli!

Tuossa (leikkaamaton) video aika-ajosta:

Kisavideossa menee vielä hetki..

:grin: vähän on jo aavistusta miks sun auto hajos:orgmp:

meinaan siis noita kanttareita....voi olla, että kun takarengas menee kunnolla yli jyrkässä vedossa pompaten niin heittää ketjut yli. Vaikka onkin jäykkä runko niin ehkä se vähän elää:dunno:

Back