Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

riisor sanoi:Joo, kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti!
Keskeytys tekniseen vikaan kärkipaikalta 3 kierrosta ennen maalia sapetti siinä määrin, että mä vaadin kyllä revanssia! Oloa ei helpota yhtään sekään, että etukamera oli tiltannut joten itse kisasta ei ole videota kuin taaksepäin, ja itse asiassa sitäkin vain ensimmäiset 6 minuuttia, eli ei jääny todisteita edes mun keskeytyksestä. W-P:ltä sain sentään lohdutuspalkintona palkintokuohuvat, mut himassa huomasin, että sekin on prkl alkoholitonta!
Että ihan ei mennyt nappiin. Saisko joku skannattua statistiikat? Jonkun videon voisin heittää tuubiin..
Mutta onnittelut voittajille ja kiitos W-P:lle kiitos järkkäilystä. Koskas otetaan uusiks?

Tuomas_82 sanoi:Kiitokset munkin puolesta W-P:lle ajojen järkkäämisestä ja kaikille muille kiitokset ajoseurasta, oli ihan törkeen kivaa![]()

W-P sanoi:Joo todellakin hyvä kisa ja nystres:in kanssa oli kyllä kovaa vääntöä; taidettiin siinä vuoronperään vääntää toistemme
![]()
W-P sanoi:Pannaan nyt vielä riisor:ille sen verran haastetta revanssiin, että nyt kun on tutustuttu rataan niin tuon vajaan sekunnin vetäsen kyllä pois revanssissa.....niin jotta laita se etukamera vaan kuntoon....![]()

riisor sanoi:Joo, sano vaan koska mennään
Päivitin just kameroiden firmikset, joten täällä ollaan valmiina, ehkä![]()
riisor sanoi:Tuossa (leikkaamaton) video aika-ajosta:
http://youtu.be/28lTlL8_xWM
Kisavideossa menee vielä hetki..