• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käräytätkö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyyppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rattijuopot käräytän. Tankojuoppoja en.

Ilkivallan tekijät käräytän. Varkaita en.
confused_orig.gif
kummaa logiikkaa, napsahtaisiko omaan nilkkaan ?
Ei mee oikein jakeluun varkaiden ja tankojuoppojen hyysäily.
033102ass_1_prv.gif
Elikkäs perustelut viestilleni olis paikallaan.
smile_org.gif

Tankojuoppoja en käräyttäisi, koska toivoisin Darwinin korjaavan sadon pois, elikkäs ne tappavat vain itsensä mikä on mulle ihan ok.

Rattijuopot käräyttäisin, koska niillä piisaa sitä potentiaalia tappaa joku muukin, kuin itsensä mikä ei ole mulle ok.

Varkaita en käräyttäisi, koska vaikka omalle kohdalle sattuisi, niin jotenkin vain arvostan ihan rehellisiä varkaita. Mulla on vakuutukset sitä varten, jotta menettämäni esineen tilalle uuden, jos voro käy.

Ilkivallantekijät taasen ovat vain pohjasakkaa. Ottavat oikeastaan kaikki varkaan riskit tekosissaan, hyötymättä itse hommasta mitään, joten ovat kaikenlisäksi vielä harvinaisen typeriä ja sietävätkin saada sanktiot.

Varkaita en käräyttäisi, koska vaikka omalle kohdalle sattuisi, niin jotenkin vain arvostan ihan rehellisiä varkaita. Mulla on vakuutukset sitä varten, jotta menettämäni esineen tilalle uuden, jos voro käy.
Olet katsonut liikaa elokuvia
biggrin.gif
En minä ainakaan näe huumehörhön puuhasteluissa mitään glamouria. Tai sitten sulla on vakuutukset kohdillaan.
thumbs-up.gif

Käräytän vain rattijuopot ja varkaat.

Motoristeja en käräytä ainakaan niin kauan kun mua ei käräytä. Ajotapaan en kiinnitä huomiota sillä motoristi yleensä  kuolee itsekkin tai loukkaantuu pahasti jos sattuu onnettomuus jossa on ylinopeus osallisena. En itsekkään ole mikään liikenteen osalta puhdas pulmunen niin turha ruveta muita motoristeja käräyttämään.

Varoitan tutkasta muita motoristeja.

Rattijuopot ja muut hörhöt käräytän, niiden jälkiä kun joutuu töissä korjailemaan. Muuten en ajamiseen puutu. Tuleehan sitä itsekin joskus parin bissen jälkeen polkupyörällä  
062802moto_prv.gif
...

Ratti- ja tankojuopot käräytän, muuten tehkööt ihmiset puolestani mitä lystäävät (noin niinkuin periaatetasolla).

sanoi:
Ratti-/ tankojuopot kuuluu ilmiantaa, vissii varkaatkin. Ylinopeutta saa mun puolesta ajaa sen, mitä lystää...

Samoilla linjoilla, rattijuoppo tosin ei ole tosiaan yhden tuopin tms pienen määrän nauttinut henkilö, ainakaan raameiltaan isompi..
biggrin.gif

Entäs viritetyt mopot? Käräytättekö? Tässä meidän kylällä liikkuu turbolla varustettu 110 kuutioinen Honda Monkey, jolle autoni mittari antoi perässäajettuna reilusti yli satasen nopeuden. Kaveri näytti keulivankin sillä kaasusta vielä reilusti yli 80 nopeudessa. Toki siihen ei noin lyhyellä ja korkealla apparaatilla paljoa tarvi....edes järkeä.
Minusta nuo kuuluisi käryttää ihan kuskien oman turvallisuuden takia. Kuitenkaan tätä meidän kylän Apinaa ei enää. Kuului kärynneen jo  
biggrin.gif

Varkaita ei ole tullut vastaan, mutta toden näköisesti käräyttäisin. Myös juopot saatan käräyttää, mutta en aina, riippuu tapauksesta. Sama juttu koheltamisesta. Lähinnä riippuu onko sivulliset vaarassa.
sport05.gif

Rattijuopot ja Ilkivallantekijät / Roistot Kärähtää heti.
mad.gif

Jos joku ajaa ylinopeutta niin ajakoon, kunhan nyt hiukan kahtoo et ei nyt ihan vedä huussi auki jossain leikkikoulujen/koulujen suojatien kohdalla kouluaikaan....

Mopopojat on meikäläiseltä myös turvassa
buttrock.gif
, se on tervettä hiukan viritellä ja keulia
sport05.gif
. Eihän tuo niin vaarallista oo jos nyt Monkeyt keulii 80-90 Km vauhdista ja jos sattuu, niin yleensä omaan nilkkaan kolahtaa pojilla ja on ne sit poissa muusta pahanteosta
tounge.gif
.

Entäs viritetyt mopot? Käräytättekö? Tässä meidän kylällä liikkuu turbolla varustettu 110 kuutioinen Honda Monkey, jolle autoni mittari antoi perässäajettuna reilusti yli satasen nopeuden. K
Varkaat kuuluukin narauttaa poliisille, toisaalta jos / kun sais rysän päältä jonkun peelon kiinni niin se olis varmaan sen oma etu että poliisi tulee ja vähän v..un äkkiä

Rattikset niin ikään...no mercy. olis aika karua lukea aamulla että se kännäri jonka eilen näki, olis ajanut jonkin sivulisen hengiltä

Toi mopojuttu ei nyt erityisemmin iske, ellei sivulliset vaarannu. Oli toi 80-luvun puolivälin moppedinviritysbuumi sellainen mekaniikan/ dynamiikan/ energiatekniikan / luotettavuustekniikan korkeakoulu että jää se varsinainen korkeakoulu hopeasijalle  
buttrock.gif

Muistaakseni kahta (2) peräkkäistä päivää pidempään ei päässyt (kovaa) tekemättä jotain huoltoa. Isoa tai pientä

Rattijuopot ja varkaat kärähtävät heti, kun näen. Myös viritetyt mopot ovat vaaravyöhykkeellä. Ajakoot kevareilla sitten, kun kortti on taskussa. Ennen sitä taitaa liikennetaidot olla hieman vajavaiset.

-96 jäin henkiin ainoastaan ison Nissanin ansiosta musta..set ajo jurrissa 120km/h mun päälle 50:n alueella ja sen jälkeen kynnys käryttää on ollut tosi alhainen. Kun ys soitti mulle ja kysyi millaista tuomiota haluan kysyin oliko kuoleman tuomio jo peruttu? Minä ja ystäväni Ruger pysäyttelemme kyllä hörhöjä.
cool.gif

Ratti/tankojuopot käräytän, mieluusti kuvan kanssa. Varkaita ei ole tullut nähtyä/ymmärrettyä mutta käräytän. Kaahailijoista käräytän ne jotka ovat vaaraksi muille. Elvistelijät pudotan muuten vaan maanapinnalle ja sen alapuolelle...

Rattijuopon käräytän juu. Siinä on niin suuri todennäköisyys että vahinkoja tulee, ja isoja vahinkoja, ettei paljon jää miettimistä.

-96 jäin henkiin ainoastaan ison Nissanin ansiosta musta..set ajo jurrissa 120km/h mun päälle 50:n alueella ja sen jälkeen kynnys käryttää on ollut tosi alhainen. Kun ys soitti mulle ja kysyi millaista tuomiota haluan kysyin oliko kuoleman tuomio jo peruttu? Minä ja ystäväni Ruger pysäyttelemme kyllä hörhöjä.  
cool.gif
biggrin.gif

Jope Ruonansuun sanoja lainatakseni "mietipä ite, ihan ite..."
Nimittäin joka viides (1/5) liikenteessä kuollut on rattijuopon aiheuttama  
mad.gif

-M

Kyllä käräytän kaikki rattijuopot mitä eteen tulee.

Oon muunmuassa käräyttäny tyttöystäväni siskon ku se lähti TODELLA vahvassa kännissä ajamaan bileistä. Pyysin viimeseen asti ettei lähtis mutta koska lähti siitä huolimatta, ni soitin poliiseille ja sanoin että tulkaas pysäyttää toi auto ennenku jotai sattuu. Puhalsi melkee 3 promillea.

Ei se tähän päivään mennessäkää tiedä että mä sen puhelun soitin, eikä itseasiassa tiedä kukaan muukaan. Ja hyvä niin.

Vois melkeenpä kysyä että kuka niitä juoppoja EI ilmiantais? Mitäs sit ku päästät jonku tietoisesti kännis rattiin ja se tappaa jonku? Sit on varmaa hyvä mieli.

Jouduin tuota miettimään yks kaunis aamu kerholla.
Muuan kaveri lähti ajamaan aamuviideltä.
Tiesin ettei varmasti ole selvinpäin...kun aamu kolmelta vielä oli melko kännissä.
Mietin ihan oikeasti sitä puhelin kädessä...
Että olenko vastuussa siitä, että kaveri saattaa ajaa metsätiellä suoraan pöheikkään ja vasta ens kesän marjastajat sen sieltä löytää.
Tai ajaako se jonkun päälle, tappaa jonkun.
Mut sitten jätin kuitenkin soittamatta.Se oli viikonloppu ja poliisit yleensä partioi silloin aamuyöstä.
Joten jätin sen kuitenkin kaverin onnen varaan...

Back