Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan tossa hirvien määrässä nyt vähän värikynää....?Tuosta Kangasala-Valkeakoski-pätkästä: olen ajanut sen tänä kesänä kaksi kertaa, kerran alkuillasta, kerran myöhään illalla.
Eka kerralla näin 3 hirveä, toka kerralla yhden.
Hieno reitti mutta tosiaan tuntuu että elukoita on enemmän kuin lääkäri määrää...![]()
Ei tuossa ollut yhtään värikynää. Toisaalta tänä kesänä ajettu kahdesti eikä tällä kertaa näkynyt mitään elikoita. Ja sitten taas toisaalta justhan siellä joku ajoi peurakolarin tuossa noin viikko sitten (mp:llä).Oiskohan tossa hirvien määrässä nyt vähän värikynää....?Tuosta Kangasala-Valkeakoski-pätkästä: olen ajanut sen tänä kesänä kaksi kertaa, kerran alkuillasta, kerran myöhään illalla.
Eka kerralla näin 3 hirveä, toka kerralla yhden.
Hieno reitti mutta tosiaan tuntuu että elukoita on enemmän kuin lääkäri määrää...![]()
Rupee kuulostaan et jäbä ois ollu ähtärin eläintarhassa.
![]()
kartta![]()
"Tie numero 310 alkaa Valkeankosken keskustasta ja päättyy valtatiehen numero 12 Kangasalan lähelle. Noin 15km pitkä. Hyvä asvalttipäällyste. Kylliksi mutkainen ja mäkinen. Tosin pahimmat paikat oikaistiin aikoja sitten. Menetys moottoripyöräilijöille ja siunaus autoilijoille, mutta silti yhä motoristien suosiossa. Ajaessani autollani vastaan tuli jo puolitoista motoristia, huh! Kun minä itse ajan motskarillani, niin tie miellyttää vielä enemmän. Varokaa maajussien jättämiä savipaakkuja! Nopeusrajoitus on 60-80km/t, mutta me motoristit koetamme rajojamme ajamalla vauhdikkaammin. Ei juuri poliiseja näkyvissä tai sitten olen ajanut sitä tietä liian harvoin. Nauttikaa vauhdista! "
Reitin toimitti Mäsä-Masa
Suoraan pellolle osoittava viitta herätti kieltämättä hämmennystä muutama päivä sitten.^Valkeekoski on siitä omituinen paikka, että sinne on opasteita siellä täällä varmaan 80km sisällä Valkeakoskesta, mutta sieltä ei oo opasteita pois. Ne vissiin haluu et porukka jää sinne.![]()
Paras oli ku koitettiin löytää sieltä joskus muutama kesä sitten pois, kohti Tamperetta.. No, viitta kyllä löyty, se osotti T-risteyksessä suoraan. (Edessä peltoa)![]()
![]()
Muistakaa myös varoa raktorin jättämiä mutatilsoja, ne kun aina joskus yllättää. Itselläni meinasi käydä alku keväästä kylmät, kun metsäkone oli jättänyt mutkaan puun palasia, mitkä luisti kivasti pyörän alla.Asvaltti on paikoittain pahoin routimisen jäljiltä urilla ja aurauksesta on jäänyt jonniivverran jälkiä, joita saa varoa.