• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kameratolppia Kehä 3:lla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Murina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vielä lisäkysymyksenä, eikös se vuoden vanhenemisaika ala siitä sakon päiväyksestä? Eli liian aikaisin ei kannattane edes vastustaa? Siihenkin on se 30 päivää aikaa, niin välttynee peräänkyselykirjeeltä tai kahdelta.

s151669 sanoi:
Vielä lisäkysymyksenä, eikös se vuoden vanhenemisaika ala siitä sakon päiväyksestä? Eli liian aikaisin ei kannattane edes vastustaa? Siihenkin on se 30 päivää aikaa, niin välttynee peräänkyselykirjeeltä tai kahdelta.

Tekopäivästä.

Lähetteleekö ne nykyään ylinopeus-sakkoja ilman syytä, eikö niitä tarvii maksaa? P
Ompa kummallista pelleilyä.

TomiV sanoi:
Lähetteleekö ne nykyään ylinopeus-sakkoja ilman syytä, eikö niitä tarvii maksaa? P
Ompa kummallista pelleilyä.

Saa maksaa jos haluaa. Itse en maksais, varsinkaan jos en olis ollut ratin takana.

Muuten, Nigeriassa olis yks prinssi pulassa. Laitanko tietoja. Tarviis jeesiä.

Oma vaimo kaahasi minun autolla kameraan ja kerroin etten tiedä kuka ajoi.
Lähettivät vaimolle suoraan seuraavan lapun.

s151669 sanoi:

PoS sanoi:
Tekopäivästä.

Ja se vanhemisaika on 2 vuotta, ei vuoden.

skuikka sanoi:
Oma vaimo kaahasi minun autolla kameraan ja kerroin etten tiedä kuka ajoi.
Lähettivät vaimolle suoraan seuraavan lapun.

Sano vaimollesi, että kasvattaa parran tai hankii mustan "postilaatikkohuivin". Jää varmaan laput lähettämättä.

Back