• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kalliiksi tuli mp-messut... xx tilattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SPL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tunnustan  
biggrin.gif
. Sinivalkoinen takkini, jonka selässä luki Suzuki on nyt käännetty. Sillä tänään olen tilannut uuden mustan Honda Blackbirdin. Jätin gixxerini pyörien orpokotiin odottamaan uutta omistajaa.

Ensi vuonna täytyy jättää messut väliin. Ei tätä 2-vuoden välein tapahtuvaa pyörän vaihtoa lompakko kestä  
lookaround_orig.gif

Tulispa jo kevät  
sport05.gif

Kuin niin kalliiksi? XX:hän on helvetin halpa verrattuna ns. kilpailijoihinsa. Säästit fyffee, ei se mitään kalliiksi tullut!
tounge.gif
tounge.gif
baaa.gif

Onnea vaan uudesta moposta ja samaa mieltä olen siitä, että nuo messut mokomat käy kyllä kukkaron päälle. 04 messuilta tarttui kotiintuomisiksi K 1200 LT eikä edes ollut mitään orpokotiin jätettävää...
tounge.gif

Mutta mukavoo hommoo tää mopoilu kumminkin on...
biggrin.gif

terv. pozo

062802moto_prv.gif

Mainio valinta! Itsekin totesin messuilla, että (tallissani jo oleva) XX on edelleen "se oikea" (eli toisin kuin sinulla, halvaksi tulivat tämänvuotiset messut).

Onneksi olkoon, ei paha valinta!  
bowdown.gif

Eikä ne kalliiksi tullut vaan edulliseksi!
talktohand.gif

Millanen Gixxeri sua jäi kaipaamaan?
Ex ratsuni oli sellainen sinivalkoinen 600cc vuosimallia -04.
Joku saa siitä vielä huippu pyörän. Itse totesin gixxerin olevan liian kyykky reissaamiseen, mutta radalla ihan soiva peli  
thumbs-up.gif

Kiitokset onnitteluista  
bowdown.gif

No nyt tässä on aikaa tehdä hankintoja eli 3xlaukut pitäisi ainakin hommata. Onko suosituksia? Mistä, millaiset ja mihin hintaan?

Niin monta mieltä kuin on eri laukkujakin, eli tutustu itse ja vertaile vaihtoehtoja, saat mieleisesi ratkaisun. Itsellä Hondan "omat" Givin tekeleet, ja takana satulan päällä vedenpitävä kangaslaukku=erittäin tyytyväinen kokonaisuuteen.
smile_org.gif

Millanen Gixxeri sua jäi kaipaamaan?
Ex ratsuni oli sellainen sinivalkoinen 600cc vuosimallia -04.
Joku saa siitä vielä huippu pyörän. Itse totesin gixxerin olevan liian kyykky reissaamiseen, mutta radalla ihan soiva peli  
thumbs-up.gif

Kiitokset onnitteluista  
bowdown.gif

No nyt tässä on aikaa tehdä hankintoja eli 3xlaukut pitäisi ainakin hommata. Onko suosituksia? Mistä, millaiset ja mihin hintaan?
Onko gixxeri myyty? (Haaveissa viimeistään vuoden päästä uusi, entistä isompi pyörä.
tounge.gif
)

Back