• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kalliiksi tuli mp-messut... xx tilattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SPL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tervetuloa parhaaseen a-ryhmään
cool.gif

Hondan "omat" laukut vaikuttivat hyviltä, mutta saakohan siihen kolmannen laukun? Toinen hyvä vaihtoehto on SW-Moteckin telineet ja laukut. http://www.rmheino.fi/index.php?section=8
Wingtrack on kyllä tukeva, mutta ei mikään koriste, kun ei ole laukkuja paikoillaan.
Menestystä. Hieno valinta.

Itselläni on tuo SW-motech systeemi ja ainakin pienellä käytöllä mielestäni loistava. Wingtrack on jo yhden pyörän rikkonut minulta. Tosin autoin itse kaatamalla pyörän.

SW-Moteck ja  XX Aikoinaa jostakin .org syövereistä löytynyt linkki

Hondan "omat" laukut vaikuttivat hyviltä, mutta saakohan siihen kolmannen laukun? Toinen hyvä vaihtoehto on SW-Moteckin telineet ja laukut. http://www.rmheino.fi/index.php?section=8
Wingtrack on kyllä tukeva, mutta ei mikään koriste, kun ei ole laukkuja paikoillaan.
Menestystä. Hieno valinta.

Itselläni on tuo SW-motech systeemi ja ainakin pienellä käytöllä mielestäni loistava. Wingtrack on jo yhden pyörän rikkonut minulta. Tosin autoin itse kaatamalla pyörän.

SW-Moteck ja  XX Aikoinaa jostakin .org syövereistä löytynyt linkki
Mulla on kans tuo sw-motech peräteline, tuo metallinen levy on ilmeisesti "vanhaa mallia", uudemmat on muovisia, niissä on vain yksi lukitusruuvi, ja vähemmän klappia.

Mut hyvinhän tuolla vanhallakin pärjää, messuilla kattelin vaan sitä hajapussia jossa oli muovinen levy.

Millanen Gixxeri sua jäi kaipaamaan?
Ex ratsuni oli sellainen sinivalkoinen 600cc vuosimallia -04.
Joku saa siitä vielä huippu pyörän. Itse totesin gixxerin olevan liian kyykky reissaamiseen, mutta radalla ihan soiva peli  
thumbs-up.gif

Kiitokset onnitteluista  
bowdown.gif

No nyt tässä on aikaa tehdä hankintoja eli 3xlaukut pitäisi ainakin hommata. Onko suosituksia? Mistä, millaiset ja mihin hintaan?
Itte hommasin jus laukut givin merkkiset keyless sarjaa. sivulaukut 41L ja takalaukku 46L+lisäjarruvalo ja vinräkki telineellä hinta 800egee. Sika hintaisia mutta istuu aika kivasti paikoileen.
062802moto_prv.gif

hyvä valinta, vaikka ite vaihoin kyseisen pyörän kawan1400...

mutta mulla oli semmoinen givin yx takalaukku ja se riittää reissaamiseen vallanmainiosti. takaboxsissa hiukan vaatetta ja jotain pientä ja PIENESSÄ
kaboom.gif
tankkilaukussa kukkaro ja muuta pientä..

Ite huomasin myös messuilla että kyllä se oma XX vielä parhaimmalta tuntui.Ite ostin siihen silloin 3 vuotta sitten kolmen laukun telineen ja 3 givin laukkua 2 vuotta käytettynä 3 sadalla. Mahtuu paljon enemmän rojua kuin niihin orggiksiin. Ja onnitelut loisto pyörän hankinnasta.

paljo onnea pyörän laiton johdosta
smile_org.gif
ja turvallisia kilometrejä ja malttia ajoon sit ettei tartte sytyttää
kynttila.gif

Back