• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kallein kokoontuminen 2006?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun käyn ostamassa mopoa autoa jne en maksa sitä mitä heti pyydetään. Kun kyseessä on sisäänpääsymaksu johonkin tapahtumiin, jonne vielä olen ehkä ajellut vapaapäivänäni sen 100km siivu...... niin mielestäni takaisinkääntyminen olisi jo...... jopa tyhmää. Mut käyttäköön kaikki aikansa niinkuin parhaakseen katsovat.

Se että tämä asenne olisi outo niin kysynkin kaikilta jotka tätä threadia ovat lukeneet: onko teillä joku kaveri joka portilla sanoi että eiiii myö sittenkään mennä tuonne nyt olleskaan, onhan se 10€ ja tuolla niityn laidalla saadan kuitenkin kattoa ihan ilmaseks ku lehmät paskantaa.

Hassua, mutta mulla on kyllä montakin kamua, jotka on kääntyneet portilta takas, ku tiketti on ollu kallis.. (mm. Kokkotreffeitä). olivat sentään tulleet Kouvolasta, että ei se 100km ole matka eikä mikään..
biggrin.gif

Sit ne kaikki könysi tätille yöksi, joka oli sitten ihan hepakassa! Heh.. tosi säästäjät..
062802moto_prv.gif

JA JÄRJETTÖMYYDEN HUIPENTUMA

Varastomiehen tuloilla, työttömän puolison kanssa velkaa 320tEUR.
Voi vinetto, mihin tää johtaa.. (velka ei ole mun).

sad_orig.gif
kova itseluottamus ja v*tun tyhmä mielenlaatu?
Aika kovalta kuulostaa munkin mielestä. Taustoja tietämättä voisi sanoa että tässä on taas eletty yli oman tulotasonsa ja rankasti.

Itse olen it-hommissa ja vaimo on opiskelija, joka valmistuu 4 vuoden päästä lääkäriksi jos kaikki menee putkeen. Meillä on asuntolainaa 100ke ja sekin on mielestäni jo paljon. 320ke vaatisi jo mielestäni aika kovatuloisen pariskunnan jotta siinä olisi jotain järkeä.

Muttajoo, menee taas alkup aiheesta aika pahasti offtopiciksi.
Lainaaa lainaaa
smile_org.gif
)

Mulla hallituksen kaaa lainaa n. 500 000 €
smile_org.gif
)

Tai pikkusen alle mut kohta satku lisää
smile_org.gif
)

JA JÄRJETTÖMYYDEN HUIPENTUMA

Varastomiehen tuloilla, työttömän puolison kanssa velkaa 320tEUR.
Voi vinetto, mihin tää johtaa.. (velka ei ole mun).

sad_orig.gif
kova itseluottamus ja v*tun tyhmä mielenlaatu?
Aika kovalta kuulostaa munkin mielestä. Taustoja tietämättä voisi sanoa että tässä on taas eletty yli oman tulotasonsa ja rankasti.

Itse olen it-hommissa ja vaimo on opiskelija, joka valmistuu 4 vuoden päästä lääkäriksi jos kaikki menee putkeen. Meillä on asuntolainaa 100ke ja sekin on mielestäni jo paljon. 320ke vaatisi jo mielestäni aika kovatuloisen pariskunnan jotta siinä olisi jotain järkeä.

Muttajoo, menee taas alkup aiheesta aika pahasti offtopiciksi.
Lainaaa lainaaa
smile_org.gif
)

Mulla hallituksen kaaa lainaa n. 500 000 €
smile_org.gif
)

Tai pikkusen alle mut kohta satku lisää
smile_org.gif
)
Ihan vaan silleen ihmettelen että mihin tarviit noin paljon lainaa?? Kuitenkin noiden lyhennysten hoitaminen vaatii jo melkoiset tulot eli luulisi sen lainan vähenevänkin siitä ja niistä tuloista sitten voisit nopeestikin säästää niin ei tarvis olla lainaa
nixweiss.gif

Eihän se toisaalta mulle tai juuri muille kuulu että kuinkakin paljon kelläkin on velkaa/rahaa/muuta mutta jos ihan mielenkiinnon sammuttamiseksi voisit valaista asiaa...? Ja toinen asia mikä tuossa kiinnostaa on kuukausilyhennys?
crazy.gif

Onx kymppi paljon vai vähän?  
omg.gif
Itiksessä oli mainos
"Nyt kahvi ja pulla itsellesi ja keverillesi tasan kympillä."
60mk kahdesta kahvista ja pullasta .. aivan älyttömän iso hinta
Eipä sillä etteikö mulla olisi sitä 10e, mutta suhteessa siihen vähään mitä sillä saa ...
Pikkunippelit, jotka ennen olivat markan tai kaksi, maksavat nyt euron tai kaksi.
Hinnat ovat kuusinkertaistuneet muutamassa vuodessa ..
siis minun mielestäni tietenkin  

shaun.gif

hewletti
Tuo euro on kyllä nostanut just tuollaisten vessa-kahvi.. ym pikkuroinan hintaa aivan sikana.
Itse oli portsarina silloin kun eurot laskeutui suomeen, oli kyllä hyvät tipit. Taksin soitostakin saattoi saada 20 euroa..
-Sergei-
Itse asiassa euro ei oo kyllä nostanut mitään hintoja. Kyllä ne on kauppiaat ite hinnannoston takana.

Mielestäni 10€ on ihan sopiva hinta. Jos menee leffaan niin siellä saa sen 2 tuntia olla, ei pääse uimaan ja saunaankaan. Silti tuo leffa ilta on 8€. Miksi kukaan ei jää nurisemaan finnkinon luukulle et no empä taida tullakkaan?
Parturista puhumattakaan. Siitä saa maksaa kaks kymppiä eikä saa olla kuin vartin tai korkeintaan puoli tuntia.

Alkup kysymykseen vastatakseni: Suurin syy siihen miksi tuo 10€ perittiin on siinä että sillä pääsi Nina Åströmin konserttiin myös, johon ei taas myyty eriksenn lippuja. Ja siihen kuului myös sauna ja muu oikeudet.

Ongelmana näiden "Mä vaan käyn nopeesti, max 15min"-tyyppien kanssa on siinä, että niistä ei voi vahtia mitewnkään et onko ne oikeesti vaan sen 15 min vai käykö ne sit saunat, konsertit ym, joista muut on maksaneet. Eli oli selkeempi laittaa päivämaksu kaikille. Ja kuten täällä on jo monesti todettu, ei tuo EMC ollut ainoa jossa otettiin päiväkävijöiltä maksut...
wink.gif

.....että niistä ei voi vahtia mitewnkään et onko ne oikeesti vaan sen 15 min vai käykö ne sit saunat, konsertit ym, joista muut on maksaneet.....
JOVAINKO ON ?

.....SIIS IHAN mahdoton tehtävä tosiaan tuntuu olevan tuo nähdä hemmosta onko maksettu vai ei ? Mitenkähän nämä asiat hoidetaan tanssilavoilla kun pitäs päästä pihal ja sit jos taas tulee sisään niin tietysti maksetaan uudestaan

jooo ! Kyllä on mielikuvitus vähis näitte kokkareitten järkkärillä !!

.....että niistä ei voi vahtia mitewnkään et onko ne oikeesti vaan sen 15 min vai käykö ne sit saunat, konsertit ym, joista muut on maksaneet.....
JOVAINKO ON ?

.....SIIS IHAN mahdoton tehtävä tosiaan tuntuu olevan tuo nähdä hemmosta onko maksettu vai ei ? Mitenkähän nämä asiat hoidetaan tanssilavoilla kun pitäs päästä pihal ja sit jos taas tulee sisään niin tietysti maksetaan uudestaan

jooo ! Kyllä on mielikuvitus vähis näitte kokkareitten järkkärillä !!
Ootsä kyllä aika epeli. Mahdotontahan ei ole mikään kun oikein paljon työntekijöitä. Oletko ajatellut että niitä vapaaehtoisia ei ole maailman tappiin asti? Tai että joku jaksaa ja viitsii muutaman tuollaisen peraukisen ihme valittajan takia alkaa säätämään ja vahtimaan kun kuitenkin yleisesti 99.9 prossaa maksaa sen kympin vikisemättä! Ei voi sanoa kun että mene sellaisiin duuneihin ettei tarvii joka ikisestä pennistä kitistä. Jos kinkerit on liian kalliit ja hinnankin tiedät = ÄLÄ MENE!!!

062802moto_prv.gif
ihan pienen pieni vinkki vaan tässä: lue järkkärin mainos huolella läpi tai soita ensin, selviää maksut ja muut systeemit. itse soittelen tai meilaan joka kerta ennen kuin menen nykyään jollekin kokkareille missä en ennen ole ollut kun ihan suosiolla maksan sisään kyllä mutta jos esim. 30 e vkl hintaan luvataan ruoka ja ohjelma niin ainakin se ruoka pitäis olla mutta sepäs ei olekaan itsestäänselvyys jos olet kasvissyöjä joka vielä uskaltaa juoda hyla-maitoa
withstupid.gif

onneksi vuosien mittaan ovat monessa paikassa huomanneet etten todellakaan ole ainoa mutta ikävä kyllä on tänäkin kesänä käyty omien eväiden kanssa mutta mutta...onneksi on seura ollut hyvää kenen kanssa on matkailtu. jos aluetta haluaa muuten vaan katsella niin lähestulkoon jokainen paikka on katseltavissa silloin kun siellä ei maksullisia kokkareita satu olemaan, jos vaan mahd.niin internetin ihmeellinen maailma kyllä selvittää usein senkin tilanteen
smile_org.gif
nämä kokkareet on tosiaan talkooporukalla järjestettäviä ja on vaakalaudalla ollut tänäkin kesänä pari oikein hyvää häppää kun ei ole ensin meinattu saada porukkaa tarpeeksi, siihen ei enää lisähommia tarvita, tosin moni asia on ihan vaan funtsaamiskysymys mutta pitänee muistaa että porukka ei ole tapahtumajärjestäjä ammattilaisia. se on totta että hinnat on usein nousseet jne.mutta me onneksi voidaan valita sellaiset tapahtumat missä sille rahalle saa vastinetta.
sport05.gif

Onx kymppi paljon vai vähän?
omg.gif
Itiksessä oli mainos
"Nyt kahvi ja pulla itsellesi ja keverillesi tasan kympillä."
60mk kahdesta kahvista ja pullasta .. aivan älyttömän iso hinta
Eipä sillä etteikö mulla olisi sitä 10e, mutta suhteessa siihen vähään mitä sillä saa ...
Pikkunippelit, jotka ennen olivat markan tai kaksi, maksavat nyt euron tai kaksi.
Hinnat ovat kuusinkertaistuneet muutamassa vuodessa ..
siis minun mielestäni tietenkin
shaun.gif

hewletti
Tuo euro on kyllä nostanut just tuollaisten vessa-kahvi.. ym pikkuroinan hintaa aivan sikana.
Itse oli portsarina silloin kun eurot laskeutui suomeen, oli kyllä hyvät tipit. Taksin soitostakin saattoi saada 20 euroa..
-Sergei-
Itse asiassa euro ei oo kyllä nostanut mitään hintoja. Kyllä ne on kauppiaat ite hinnannoston takana.
Ihan oikeasti kaikki kahvikuppi€urovertaajat
033102ass_1_prv.gif
! Hinnat eivät ole keskimäärin nousseet yhtään euron takia! lukekaa tutkimuksia...älkää tehkö niitä itse
pftroest.gif

Back