Niin ymmärrän et sapettaa..
Mutta kuka olisi tullut vahtimaan / valvomaan että olisit tullut pois sen 15 min jälkeen? ja paljonko olisit ollut valmis maksamaan siitä??
JOVAINKOHAN....?
Naaaa, yritin siis saada asiallista keskustelua aiheesta mutta kun ei niin ei.....Kyseenalaistin siis tuon ns. päivämaksun maksamisen jonka piti sisällään
alueella oleskelun he hee....
Saunaan en ollut menossa enkä uimaankaan, eli pelkästään käydä tsekkaamassa paikan?
Kuvittelin että jos ja kun aiheena on "sanan kuuleminen" (vrt.kirkko) ei siitä silloin tarvitse maksaa, en todellakaan ollut menossa kahville, sitä kun en juo, saati syömään ! Elävä musiikkikaan ei kiinnosta, eikä sitä silloin siellä vielä olisi edes ollutkaan. Vaimolleni sanoin lähtiessäni että "käväsen kahtomassa että minkäläista porukkaa siellä on"
Että POMPERILLE ensinnäkin, ei minua mikään sapeta.
Eikä minua kenenkään olisi tarvinnut tulla vahtimaan, en ole tähänkään mennessä minnekään eksynyt ja kyllä sanaani luotetaan tai ainakin tähän asti olen ainakin tottunut siihen että jos mitä sanon, tarkoitan myös sitä..
ja olisin ollut valmis maksamaan vaikka sen 20 € jos paikalla olevat hemmot tai tapahtumat minua olisivat kiinnostaneet ja olisin sitten jäänyt sinne "oleilemaan".
Sitten ekiX:lle "Jos 10€ on liikaa niin älä hyvä ihminen mene sinne, ziisus nykyään kaikki on niin hankalaa"
..Niin ei 10 € ole minusta paljon jos siihen kuuluu jotain vastinetta. JOS siihen taas ei kuulu mitään, niin sitten se on minusta paljon.
Eli sä taidat olla just niitä tyyppejä jos kenelle sanotaan että: " 10 € kiitos", niin sä siihen että: " ai juu, ole hyvä! " Eli justiinsa tommosten hemmojen takia näitä ihme maksuja riittää!
...."miksi kaikki on niin hankalaa", sitähän minä tässä ihmettelenkin, onhan esim. rannekkeet keksitty, eikö ?
Sitten powerboxerille: "On se surkeeta olla köyhä"
Niin, nythän tässä ei ole kysymyksessä tuo summa vaan tämä periaate......mutta tottamooses, olet oikeassa, surkeeta on olla köyhä, varsinkin mieleltään ?
Sitten viilettäjälle: "Siksi että juurikin tälläisia kaikki pitäs ilmasek kitisijöitä näkee täällä töissä joka päivä. Itse olenkin tälläiselle ajatusmallille vastainen. Siis sitä vastaan ei mitään et ilmaseks saa. Mutta jos ei saa, niin pysyy kotona ja kattoo formuloita verhot alhaalla koska se tv lupa on kuitenkin maksamatta"
Sori nyt vaan mutta mä en tätä kyllä ymmärtänyt....
Mutta olikohan täällä nyt ketään jotka olisivat olleet tuolla paikanpäällä? Mitä mieltä siis ollaan hinnoista/tarjonnasta ja kuinka saadaan ns.päiväkävijät eroiteltua varsinaiseen kokoontumiseen osallistujista. Eihän tämä voi uusi asia olla? Onko ihan ylivoimainen tehtävä ? Itse ehdotin jalkautumista, eli mp-parkkiin portille / osallistujat ajaa sisälle.