Osoitan taas tietämättömyyteni, mutta mitä tarkoittaa käytännössä kaksikilpinen pärrä? Miksi ne on halvempia kuin kotimaankilpiset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä jää. Otteessa on silti kohta:"ed. rek. tunnus", ja siinä lukee tietysti se nykyinen tunnus...Vaan kertokaapa: jos ostaa lunaripyörän ja hakee sille saman tunnuksen, niin sittenhän tuosta ei taida jäädä merkintää otteeseen. Vai?
Mulla meni erään rekisterikilpisession takia kilpi vaihtoon. Varastivat kilven huoltoasemalla ja poliisi suositteli vahvasti vaihtamaan kilven tunnusta, mutta kukaan ei maininnut tuosta kaksikilpisyydestä mitään...Kaksikilpisyys tarkoittaa, että pyörä on poistettu rekisteristä ja sitten rekisteröity uudestaan eri tunnuksella. Käytännössä useimmiten lunastuksen vuoksi, mutta periaatteessa voi kai olla muitakin syitä (en kyllä keksi, mitä).
Mulla oli joskus 2-kilpinen auto, jota ei ollut rutattu, eikä lunastettu, ja kilvetkään ei ollut kadonneet minnekkään... No 2-kilpisyyden selitti vanha rekkaritunnus GAY-??...![]()
Eikös tuo sama teksti löydy myös tuontipyörien papereista? Jotenkin muistelisin että omankin fillarin otteessa tuollainen meinaan taitaa olla ja tietty se ed. tunnus on mallia saksalainenOtteessa on silti kohta:"ed. rek. tunnus"
Mulla oli joskus 2-kilpinen auto, jota ei ollut rutattu, eikä lunastettu, ja kilvetkään ei ollut kadonneet minnekkään... No 2-kilpisyyden selitti vanha rekkaritunnus GAY-??...![]()