Aiemmin tässä keskustelussa antamani kommentti ei ollut kellekään tarkoitettua henkilökohtaista kritiikkiä. Mikäli onnistuin olemaan juuri se MILJOONAS vastaavanlaisen kommentin antanut
, niin niitä puusilmäkotilokommentteja on varmaan siihen nähden tuplasti. Ja ne ovat aivan yhtä asiallisia kuin omanikin.
Tämä on tosiaan keskustelupalsta ja Suomessa sananvapaus, joten sinulla, hyvä Mosse on oikeus täällä haukkua puusilmäkotiloita, myönnän sortuvani siihen itsekin joskus.
Mutta minulla on myös oikeus kirjoittaa tänne oma kommenttini ja mielipiteeni. Mikäli otit sen noin kovasti itseesi niin pyydän anteeksi
Olet aivan oikeassa siinä, että kyseinen onnettomuus oli sen kotilon syytä. Mutta tämän topicin alla on myös kommentteja, jotka minä ainakin ymmärsin niin, että kirjoittaja uskoo/antaa ymmärtää autoilijan tehneen sen tahallaan. Tai sitten suomen kieli on tosiaan suomalaisillekin joskus liian vaikeeta. Onnettomuus on onnettomuus ja vahinko ja ikävä asia tapahtuu se missä yhteydessä hyvänsä ja keiden välillä hyvänsä.
Tähänkin onnettomuuteen oli autoilija syyllinen, mutta mitään näyttöä teon tahallisuudesta ei liene.
Sillä oman ajotaidon ylivertaisuusjutulla lähinnä hain sitä, että niin kauan kuin tekijänä on joku muu niin sitä lyödään, mutta jos itse ajaisit autolla!? vahingossa moottoripyöräilijän päälle niin olisitko ensimmäisten joukossa täällä huutamassa että "olenpa minä puusilmä kotilokuski"?
Saatan olla tällä hetkellä vähän liian stressaantuneella tuulella lukemaan näitä, saati kommentoimaan, joten tämänkin viestin voi ottaa yhtä tosissaan kuin edellisenkin
Ja toivotaan yhä, ettei mopoilijalle kovin pahasti käynyt, paranemisia!