Kahdeksankymppiä vauhtia ja silti pitää pyörällä tunkea kaistojen väliin... Jos jotain käy, niin siinä tapauksessa on kyllä motoristin vikaHullun hommaa, jos ei järki ole mukana!
Tässä muutama kuukausi sitten, minä motoristi, olin aiheuttaa toiselle kanssaveljelle hieman harmia, istumalla itse auton ratissa. En huomannut, en kuullut (vaikka oli Harrikka kysessä), sieltä se vain tuli vasenta kylkeäni nuollen kaistallani. tajusin tilanteen vasta, kun hän oli oveni kohdalla. Pienikin virheliike, niin se olisi ollut hänen menoaan, vauhtia oli kuitenkin 80.
Valehtelematta sivupeilin ja hänen kätensä väliin jäi Hesarin rako![]()
No onni onnettomuudessa, mitään ei käynyt...
Mutta te hyvät kaistojen kiitäjät, jättäkää hyvä turvarako sivuttaissuunnassaItse en moiseen leikkiin uskaltaudu...![]()
![]()
Itse surffailen kaistojen välissä ainoastaan mikäli jono matelee alle 40 kilsan tuntivauhtia. Silloinkin pitää seurata silmä tiukkana edessä ajavien autojen menoa. Jos auton vieressä näyttää olevan parin auton menevä tila, niin vierelle ei parane tunkea. Pahimmassa tapauksessa kotilokuski älyää asian juuri samaan aikaan kuin minä...
Eli ei surffailla yli neljänkympin nopeuksissa, kiitos. Minä en ainakaan seuraile kotilolla ajaessani koko aikaa peiliä ja kaistojen väliä viittäkymppiä suuremmissa nopeuksissa. Välillä täytyy katsella edessäpäin olevia jarruvalojakin...