• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kahvanlammittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
OULU
Mistä löytyisi edulliset kahvalämppärit?
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif

Onhan näistä kahvalämppäreistä ja niiden asentamisesta ollut täälläkin aina välillä juttua, eli Haku-toiminnolla löytyy varmasti tietoa.

Mutta siis... AllRightista löytyy tee se itse tyylinen -paketti jossa on vastukset, piuhat ja kytkin. Jos haluaa valmiimman paketin niin Saksasta tilaamalla saa esim. Louisilta. Laita tuotehaku sanaksi Saito niin löytyy (jos et halua tilata itse niin Motovelhot toimii Suomessa jälleenmyyjänä).

Motovelhoilla oli lämmitys härpäkkäleitä hyllyssä kun siellä taannoin poikkesin...
smile_org.gif

Itse ostin ilmeisesti moottorikelkkaan tarkoitetut lämpöelementit ja asensin itse paikalleen. Hieman johtoa, liittimiä ja sähkökaavion lukua: siitä se lähti. Ja tietenkin muutama sulake...  
tounge.gif

Vinkkinä sanoisin, että kannattaa hankkia sarja, jossa on jonkinlainen tehonsäätö lämppäreille. Kämmenet tuntuu käristyvän ja silti peukalot palelevat  
confused_orig.gif
. Siinä Allrightin sarjassa taitaa olla kaksi tehoasentoa? Katkaisijoita saa kaupasta, ainoastaan asennuspaikan löytäminen tuotti nakupyörässä tuskaa.

Back