Tuo on kyllä todellista asiakaspalvelua. Onni todellakin, ettet loukkaantunut pahemmin. Pitäneepi harkita Rukankin kamoja, kun omia vermeitäni uusin. Tilani kun sattuu olemaan sama kuin sinulla, moniväristä jalkaa myöten.Mutta kunnossa ollaan, jalka vaan on nyt monivärinen, muutoin ihan ok. Ja vakuutusyhtiönkin kanssa keskustelut ovat olleet hyvin asiallisia ja myönteisiä. Tutkivat myönteisessä hengessä lunastusmahdollisuutta, kun oli noin uusi peli, vaikka vauriot ei välttämättä sitä edellyttäisikään. Katsotaan nyt sitten lopputulos. Mut en malta olla kehumatta uudelleen Rukan SRO ajopukua. On ihan käsittämätöntä, kuinka se suojasi. Ei edes kroppa tullut kipeäksi asfalttiin mätkähdyksestä. Ja ainut reikä, joka tuli pukuun läpi asti oli minun moga kun laitoin rannekellon etutaskuun, siitä hankautui puhki ja kello katosi jonnekin. (Huomasin vasta illalla.) Ja mikä asiakashuolenpito: Tuotepäällikkö lupasi tehdä kaikkensa jotta saan uuden puvun mahdollisimman edulliseen hintaan, jos vakuutusyhtiö ei sitä korvaa. Ja heti hän soitti paikalliseen Rukan edustajaliikkeeseen ja sopi minulle korvaavan testiasun siksi aikaa kun asiaa selvitetään. Jäi tosi hyvä mieli, asiakkaasta välitetään![]()
Ja kyllä tän kokemuksen jälkeen olen vakuuttunut, että kannattaa budjetoida sen verran vähemmän pyörään, että jää rahaa myös kunnon ajovarusteisiin, niin voi ajokausi jatkua myös lipan jälkeen!!!
Pikaisia paranemisia sinnekin.