OT:
Huvittavaa seurata kun Jukka senkun nälväilee, mutta ketään se ei näytä kiinnostavan. Mimmosia MP-tuen tapahtumat ovat ? Olisi tarkoitus tutustua tuohon tänä kautena. Nyt lähinnä mielikuva on, että Jukka aukoo päätä ja muut eivät siitä välitä
Jos menee asetettujen tavoitteiden mukaan, niin samalla tavalla kuin viimeisinä vuosina. Kiertelen rataa omaksi ilokseni, ratavahdin roolissa jos muita ei siihen löydy. Lipunmyynnin hoidan jos (ja kun) Mikko ei ehdi herätä riittävän ajoissa alkoi sitten klo 09 tai 14. Pyrin toki siihen, ettei minun tarvitse siihenkään osallistua vaan riittää taustalta tuijottelu ja yhdistyksen materiaalin paikalle toimittaminen. Tuostakin olen vähitellen lipsumassa pois ja tästä syystä ostin kilvellisen pyörän jonka rakensin kilpakäyttöön sopivaksi. Näin voin saapua paikalle kun aurinko paistaa ja kiinnostaa ajaa ja muut sitten hoitavat käytännön asiat ja ajavat autoni ja yhdistyksen kärryn paikalle ja minä sitten mopollani perässä.
Olen pyrkinyt ratatapahtumissamme välttämään ihmisten kanssa kommunikointia viime vuosina, etenkin kilpailuviikonloppuina jolloin jäävään itseni kaikesta. Mieluiten jurnotan jossain nurkassa, loggaudun jollekin keskutelupalstalle tai sitten naputtelen vastinetta jollekin iloiselle viranomaiselle toimeksiannon saatuani korvatulpat korvissa.
Minut yleensä kaivetaan sitten jostain onkalosta esille jos hommat jostain syystä ns. kusevat. Olemme pyrkineet kouluttamaan vastuussa olevat henkilöt niin hyviksi, ettei minun kaivamiseeni tule tarvetta, sillä siitä ei tule koskaan kenellekään hyvä mieli. Lipunmyynnistäkin tulevalla kaudella vastaavat pääsääntöisesti asiakaspalveluun paremmin soveltuvat henkilöt ja jos hyvin käy, ovat vielä minua paljon somempia, naispuolisia sellaisia.
Nonverbaalisesta viestinnästä saa usein täysin väärän kuvan. Reaalielämässä en edes yritä olla hauska, pyrin välttämään pitkiä lauseita, jopa pitkiä sanoja.
Muutamalla tännekin kirjoitelleella on minusta henkilökohtaisia kokemuksia ja varmaan allekirjoittavat sen, että mieluiten tuijottelen vain tätä konetta mykkänä mahdollisimman hyvin piilotettuna. Riski siihen, että oma-aloitteisesti tulen mitään sanomaan, on hyvin, hyvin pieni.
Tervetuloa kokeilemaan. Luultavasti huomaat olevasi vain kohtuullisen tehokkaasti organisoidussa tylsässä tapahtumassa jossa ihmiset ajelevat moottoripyörillään ympyrää ja siinä kaikki. Dramatiikasta 90 % käydään täällä virtuaalimaailmassa kuten parhaista ajosuoritteistakin ja eturengas lukossa ajeluista ja se on hyvä niin, turvallisinta näes.
Jukka