• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaatumattomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oula

ylioppilaan veli
Sijainti
Ähtäri
TÖSÖS !
Siis kuulostellaampa porukkaa jotka eivät ole kaatuneet tai kaataneet konettaan , ainaskaan vielä .
Jostain käsittämättömästä syystä ei ole vielä nurin mennyt eikä edes pyörä kaatunnu .......... koputtaa puuta !
Käsittämätöntä säkääkö vain ?

Vielä kuulun toistaseks tohon kaatamattomien joukkoon... Muutama läheltäpiti tilanne on joskus kyllä ollut,mut onneks viel selvitty pystyssä... Kyllä se päivä vielä joskus koittaa
biggrin.gif

läheltäpitiä on ollu tuon tuosta, mut kaatamaan ei o tarvinnu ruveta! mä kun tykkään tosta pyörästäni sen verran että ei sitä raaski nurin vetää!
baaa.gif

Ei vielä ja puuta pakko koputtaa heti.
Eikös se ollu niin että on vain kahdenlaisia motoristeja:niitä jotka on kaatunu ja niitä jotka tulevat kaatumaan.

En minäkään ole vielä ehtinyt kertaakaan pannuttamaan... onneksi
thumbs-up.gif

Mutta tässä on vasta toinen kausi menossä, että vielä sitä ehtii.
wink.gif

Päivän pannut on mullakin tekemättä  
eek.gif
Oikeastaan vain kerran on ollu melko lähellä, mut sillonkin pysyttiin pystyssä vaikkei tiessä enää leveys riittänytkään  
crazy.gif

Kaatamatta on toistaiseksi
thumbs-up.gif
Ensimmäinen ajokausi menossa.. Kerran on kyllä ollut enemmän kuin lähellä. Kerrottakoon nyt niin joku ehkä saattaa jättää omansa kaatamatta vastaavassa tilanteessa. Käännyin hiekkatieltä asfaltille ja kuinka ollakkaan huippukärttyisen
inlove.gif
Hornettini takarengas suditti hiekalla mutta tarttui kuin purkka tukkaan tullessaan asfaltille. Seurauksena holtitonta menoa, käsien ja jalkojen viuhtoessa puolelta toiselle, taisi siinä keulakin käydä irti maasta
crazy.gif
Kuin ihmeen kaupalla pysyin ravistelusta pystyssä.

0 kaatoa toistaiseksi ja vakaa aikomus pitää tili puhtaana (tosin ei se aina ole omasta aikomuksesta kiinni jos vaan kohdalle sattuu)

jos ei lasketa motocross aikojen kaatoja,niin vuodesta 1993 tähän päivään nolla kertaa olen katupyörällä kaatunut.tosin kerran on mopo itsekseen kaatunut ja siitä löytyy juttua täältä orgin sivuiltakin,syypää oli pehmeä(melko tuore asfaltti)
033102ass_1_prv.gif

Kadulla en ole kaatunut sitten piikkivuosien....Crossilla, mopolla, metässä, hiekalla, lumella, jääradalla, kelkalla, laudalla, suksilla, pulkalla, polkupyörällä, rulliksilla ja päissään jonkunkerran
biggrin.gif

edit: auto jäi listasta......
omg.gif

Jake

lasketaaks jos ihan vähän jalka lipeää asfaltin päällä olevalla hiekotushiekalla ja mopo vaan käy kyljellään mut nostaa sen nopeasti pystyyn ettei kukaan näe eikä tule paljon naarmuja?
smile_org.gif

Tere.

Vielä olen toistaiseksi pystyssä pysynyt. Kolmas kausi tosin vasta menossa. kilometrejä kertynyt noin 17 000.. Toivottavasti kumipuoli pysyy asvaltissa jatkossakin. Parit läheltäpiti tilannetta on ollut, onnella selvitty. Koputanpa äkkiä päätä.

Piikillä tuli aikoinaan maksettua nekin oppirahat.. Tosin ajoin silloin kolarin, joka kuitenkaan ei ollut minun syy (Punainen lada kolmion takaa
crazy.gif
)

No joo.. tätä ei varmaan lasketa kaatumiseksi vaikka pyörä menikin ihan päreiksi..

Nyt pitää koputtaa puuta
blush.gif

Kaatumatta on, vielä. Tosin näin köyhällä ei ole varaakaan kaatua. Kieli sieraimessa keskitietä...
thumbs-up.gif

Siis aivan perkeleesti oon kännissä kaatuillu, vaan onneks mopo on ehjä edelleen.

Back