• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaatumattomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toistaiseksi pystyssä. KOP KOP.
Kuin myös.
wink.gif

Ei ole vielä kevarilla tullut kaaduttua. Onneks tulee talvi niin voi mopolla sitten kaatuilla tarpeeks
smile_org.gif

yks kaato on alla. Se tosin tapahtu 12 vuotiaana huvipuiston mopolla. Ei ollu mitään kokemusta alla ja koitin sitte että lähteekö nää mopot mitenkään. Paikoiltaan nousi keula pystyyn(onko es mahdollista mopolla en oo sen jälkeen enkä ennen ajanu
nixweiss.gif
) ja sitte 15 metrin kiihdytys kunnes sain kaasun löysättyä. eturatas meni johkain radan(hiekkaisen) reunus renkaaseen jonka seurauksena lensin sarvien yli parin puun välistä maahan. Kypäräkin lähti siinä ilmalennon aikana.  
crazy.gif
No siitä selvittyä kävin kiertämässä radan, mutta pienet traumat jäi(mopoihin en koskenu sen jälkeen).

Pärrällä en oo ekan kauden aikana vielä kaatunu. Muutaman kerran on mutkassa töyssy yllättäny ja on aikonu lähtee käsistä, mutta vielä on selvitty.

Lasketaanko lumella lippaaminen? Ex-pyörä lipesi lumisella tiellä kävelyvauhdista kyljelleen, itse jäin päälle haara-asentoon ihmettelemään... Kai se sitten lasketaan kuitenkin (kaato vaan ei konttaaminen...) joten unohtakaa koko juttu .
sport05.gif

Ihan turha threadi, kaikki kaatuu pyörällä ennemmin tai myöhemmin, ainakin jos ajaa sillä, eikä vaan rullaile
cool.gif

Se on pyhä hetki kun pyörä on kyljellään. Eikun nosto pystyyn ja kone käyntiin ja jos kaikki toimii, niin menoksi
062802moto_prv.gif

Eka kausi myös eikä mopo ole käynyt kyljellään. Pitänee koputtaa puuta ja ajella varovasti jatkossakin

Toinen kesä menossa ja nyt uusi pyörä alla, joten toivotaan et pysytään jatkossakin pystyssä-
tounge.gif

Vielä on tuuri riittänyt ja olen pysynyt pystyssä. Toivottavasti ei tule asiaan muutosta
lookaround_orig.gif

Tuo tilasto sai merkinnän jo viime kesänä, ei mitään pahaa, mutta kaato kuitenkin.
Sakkotilikin on jo tälle kesälle avattu, että silleen.
Muuten v***levatkohan ne poliisit ihan päin naamaa kun ovat ensin kirjoittaneet 365 €uron lapun ja sitten toivottavat hyvää päivän jatkoa.
Siitä kun ei oikein saa selvää, eikä jaksa oikein ottaa hyvänä asiakaspalvelunakaan.

*kopkopkop* vielä ollaan pystyssä ja oisko kolmas kesä menossa.. mene ja tiedä ku ei pää enää pelaa
tounge.gif

Kaksipyöräisellä vielä toistaiseksi on tullut pystyssä pysyttyä ellei piikkiaikoja lasketa. Nelipyöräisillä on ollut vähän vaikeampaa
lookaround_orig.gif

Jos krossipyörää ei lasketa (eihän?), 70-luvulla kaaduin omalla piikillä kahdesti talvikelissä, kerran olin systerin kyydissä pellolla, kun se lippas saman RD125:n. Meni vähän paniikkiin, kun vauhti nousi, eikä osannut hellätä kaasua. Kiven yli mentiin, ja sitten nurin, stonga poikki ja tankkiin lommo. Olin "harnistunut".
Muutama vuosi sitten (talvikelissä silloinkin) kaaduin pojan Cityflylla. Olin nolostunut. Ja viikon sairaslomalla.
Eli: kesäkelissä isolla pyörällä en ole vielä kaatunut. Nyt kun sen totesin, tietysti huomenna kolahtaa...

Vielä selvinny ilman kaatoa, tosin toinen kausi vasta menossa... Mut eihän sitä kaatuilemaan lähetä liikenteeseen...
talktohand.gif
hmmm... (ton kun sanoin niin varmaan ensiviikolla nurin kun mopon saan taas alle)
crazy.gif

Back