Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älähän nyt. Kyllä sinuakin v*tuttaisi armottomasti, jos pitäisi asua jossain Belgiassa pedofiilien ja ranskalaisten keskellä maanpaossa kotimaastasi Suomesta.Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni...![]()
Mut käsittääkseni bemaristi-ek lähti ihan omasta halustaan ja vielä kiroili mennessään kotomaataanÄlähän nyt. Kyllä sinuakin v*tuttaisi armottomasti, jos pitäisi asua jossain Belgiassa pedofiilien ja ranskalaisten keskellä maanpaossa kotimaastasi Suomesta.Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni...
Ei ole minun juttuni.![]()
Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...![]()
Nyt käydään jo yksittäisten modejen ja ylläpitäjien vaimojen kimppuun...![]()
c´moon lads!!![]()
Hyvä alku... jatka vaan reippaasti ylöspäin...Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...![]()
c´moon lads!!![]()
Näin o!![]()
Kompostiin meni selvästi sääntöjen vastaista henkilöön kohdistuvaa kettuilua. Ja mää oon niin kova jätkä, että poistan jassunkin viestit! Ja Grizzlyn! Ja sun, jos et usko!Hyvä alku... jatka vaan reippaasti ylöspäin...Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...![]()
c´moon lads!!![]()
Näin o!![]()
...turpaan?ja saan kaikilta.![]()
![]()
Jaahas, tuo uho on selkeästi kossulla hankittu ja tavoitteena sisäpiiriin pääsy. Kossulla siis...Kompostiin meni selvästi sääntöjen vastaista henkilöön kohdistuvaa kettuilua. Ja mää oon niin kova jätkä, että poistan jassunkin viestit! Ja Grizzlyn! Ja sun, jos et usko!
Tällä pääsen moderaattoreitten sisäpiiriin ja saan kaikilta.![]()
![]()
Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomastiKamalan herkkähipiäistä sakkia täällä,noh,mulle se sopii,en valita![]()
Tämä ja vain tämä on "suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä" parahin hra1150Alkaako täällä aina tällainen armoton tilitys sekä itsejamuidenruoskinta, jos ja kun joku kypsyy tähän jorinaan ja päättää lähteä toisaalle pois tekemään jotain suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä?
Viimenen palstalla voittaa venlanTämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomastiKamalan herkkähipiäistä sakkia täällä,noh,mulle se sopii,en valita![]()
![]()
Kenelle?Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomasti![]()
Eihän tässä nyt kenenkään lupia ole keritty........Kenelle?Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomasti![]()
Ps. Mä en sit suostu ehdokkaaksi koska multa ei kysytty privana lupaa etukäteen. Niih...![]()
Kossusta en tykkää enkä ole sitä ikinä pulloakaan itselleni ostanut. Että ni!Jaahas, tuo uho on selkeästi kossulla hankittu ja tavoitteena sisäpiiriin pääsy. Kossulla siis...
Muka mun viestiin uskaltasit koskea...![]()
Slalom ArabikumTämä ja vain tämä on "suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä" parahin hra1150Alkaako täällä aina tällainen armoton tilitys sekä itsejamuidenruoskinta, jos ja kun joku kypsyy tähän jorinaan ja päättää lähteä toisaalle pois tekemään jotain suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä?