• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaasunalle kadonnut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sara
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni...
pftroest.gif

Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni...  
pftroest.gif
Älähän nyt. Kyllä sinuakin v*tuttaisi armottomasti, jos pitäisi asua jossain Belgiassa pedofiilien ja ranskalaisten keskellä maanpaossa kotimaastasi Suomesta.  
tounge.gif
Ei ole minun juttuni.
Mut käsittääkseni bemaristi-ek lähti ihan omasta halustaan ja vielä kiroili mennessään kotomaataan
biggrin.gif

Vai käsitinköhän oikein, oliko hän vasta menossa?

Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...
omg.gif

Nyt käydään jo yksittäisten modejen ja ylläpitäjien vaimojen kimppuun...
thumbs-up.gif

c´moon lads!!
biggrin.gif

Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...
omg.gif

thumbs-up.gif

c´moon lads!!
biggrin.gif
Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.

Näin o!
smile_org.gif

omg.gif

thumbs-up.gif

c´moon lads!!  
biggrin.gif
Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.

Näin o!  
smile_org.gif
Hyvä alku... jatka vaan reippaasti ylöspäin...

omg.gif

thumbs-up.gif

c´moon lads!!
biggrin.gif

Näin o!
smile_org.gif
Hyvä alku... jatka vaan reippaasti ylöspäin...
Kompostiin meni selvästi sääntöjen vastaista henkilöön kohdistuvaa kettuilua. Ja mää oon niin kova jätkä, että poistan jassunkin viestit! Ja Grizzlyn! Ja sun, jos et usko!

Tällä pääsen moderaattoreitten sisäpiiriin ja saan kaikilta.
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

Eikö prkl formatoida raidit samointein..... loppuu tämä joutava jupina (ihan tässä hiljaisemmatkin teidän kanssa hiiltyy
wink.gif
)

Kompostiin meni selvästi sääntöjen vastaista henkilöön kohdistuvaa kettuilua. Ja mää oon niin kova jätkä, että poistan jassunkin viestit! Ja Grizzlyn! Ja sun, jos et usko!

Tällä pääsen moderaattoreitten sisäpiiriin ja saan kaikilta.  
033102bebe_1_prv.gif

biggrin.gif
Jaahas, tuo uho on selkeästi kossulla hankittu ja tavoitteena sisäpiiriin pääsy. Kossulla siis...

Muka mun viestiin uskaltasit koskea...
biggrin.gif

Alkaako täällä aina tällainen armoton tilitys sekä itsejamuidenruoskinta, jos ja kun joku kypsyy tähän jorinaan ja päättää lähteä toisaalle pois tekemään jotain suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä?

Jaahas, tuo uho on selkeästi kossulla hankittu ja tavoitteena sisäpiiriin pääsy. Kossulla siis...

Muka mun viestiin uskaltasit koskea...
biggrin.gif
Kossusta en tykkää enkä ole sitä ikinä pulloakaan itselleni ostanut. Että ni!

Joka kerta (melkein), kun mikä tahansa sääntöjenkin vastainen viesti poistetaan, alkaa nillittäminen. Siinä yksi pikku syy, miksi modet harvoin ilmoittautuivat poistajiksi.

Tulkaa ja ampuakaa, jos olen toiminut väärin.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back