• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaasunalle kadonnut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sara
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!
Riittää että tunnet anttarin.  
biggrin.gif

wink.gif
Tai Iaman
biggrin.gif

Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!
Ei mun mielestä ole tuollaisesta puhuttu, mä käsitin ton niin että on ollut vaan mainintaa että jos on kovinkin kärkäs henkilö niin omalla nimellä esiintyminen tuo lisäuskottavuutta sanomisiin.
Lue nyt kuitenkin toi Anttarin viesti. Kyllähän siinä sanotaan, että jos ei kuulu miiteissä käyviin niin eipä kunnioiteta ja oteta vakavasti. Aika elitistä, taitaa Anttari itse katsoa kuuluvansa tuohon eliittiin.

Kaippa se on tehtävä Kaasunallet.

Ei mun mielestä ole tuollaisesta puhuttu, mä käsitin ton niin että on ollut vaan mainintaa että jos on kovinkin kärkäs henkilö niin omalla nimellä esiintyminen tuo lisäuskottavuutta sanomisiin.
Lue nyt kuitenkin toi Anttarin viesti. Kyllähän siinä sanotaan, että jos ei kuulu miiteissä käyviin niin eipä kunnioiteta ja oteta vakavasti. Aika elitistä, taitaa Anttari itse katsoa kuuluvansa tuohon eliittiin.

Kaippa se on tehtävä Kaasunallet.
Turhaa mun varmaan on sanoa että puhun vain omasta puolestani ja osan mun jutuista voi/täytyykin suodattaa itse kunkin pois,on valitettavaa että osa porukasta sitä ei tajua,et ainakaan sinä
wink.gif

Ei elämä ole joko/tai. Mustaa/valkoista. Pitää olla myös siltä väliltä sävyjä. En laittanut aivan vakavalla naamalla tuota viestiä. Ennen motoristit olivat enemmän yhtä suurta perhettä. Nykyisin  pyörä merkki tai malli nostaa osan porukasta takajaloilleen.
Tämä viesti ei ole suunnattu kenellekään henkilökohtaisesti, ellei kuka itse niin halua.
tounge.gif

Sama homma.Mää en kunnioita ketään joka salanimien ja prosenttien taa piiloutuu ja huutelee vanhoja ns.viisauksia ja keksimällä keksittyjä ns.vitsejä
mad.gif
Jos ei oo munaa tai halua tulla esim.livenä tapahtumiin etc.en ota kyseistä henkilöä vakavasti,vaan oletan hänen olevan tosiaan nurkantakaahuutelija,ja semmoinen ei saa ees sääliä
biggrin.gif
Semmosella ei oo elämää. Tiedän että tääkin juttu nyt kuohuttaa mieliä,mutta hei,jutellaan niistä sit livenä? Kyllä muutama kumminkin tähänkin kommentoi jotain kärkevää tulematta livenä nähdyksi
tounge.gif
mutta se olkoon osoituksena kyseisten henkilöiden lapsellisuudesta
wink.gif
Kyllä livenä pitää pystyä juttelemaan samat kuin netissä. Livenä mie haluaisin aina jutella, mutta kun asuu kaukana yms. niin ei ole mahdollista.

Riittää että tunnet anttarin.  
biggrin.gif

wink.gif
Tai Iaman
biggrin.gif
Molemmille tarjoon kaljat kun/jos tavataan livenä.
tounge.gif
Kuitti!  
smile_org.gif
Ison kaljan?
biggrin.gif
Kuitti!

Mistäs tiedätte, ettei tämä "Kaasunalle" vedätä koko ajan muita uudella nimimerkillä?
033102bebe_1_prv.gif
Itseasiassa ensimmäisenä mietin tuota vaihtoehtoa.
Ehkä nalle koki nimimerkkinsä lokaantuneen niin pahasti, mutta tahtoi silti pysyä .org-poppoossa, että pyysi ylläpitoa poistamaan nimimerkkinsä, jotta se näyttäisi katoamiselta. Nyt sitten koittaa jollain toisella nikillä olla vähän iisimmin.

Tuliskohan musta uus Herlock Solmes?
wink.gif

Tätä nyt ei kannata kenenkään ottaa taas liian tosissaan. En lietso mitään salaliittoteoriahärdelliä.
tounge.gif
Paitsi jos joku haluaa sitä ruveta vatvomaan, niin jutskataan vaikka yyveellä salapoliisijuttuja. Ei tarvi sit täälä kiukutella...
wink.gif

Peace and love...
tounge.gif

osiasia on kuitenkin, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa melkeinpä mitä p*skaa tahansa melko anonyymisti.
Tämä on muuten totta, siksi on vuosien varrella oppinutkin kunnioittamaan porukkaa enemmän ketkä esiintyvät omalla nimellään ja kasvoillaan - varsinkin niitä joilla on kovinkin kärkkäitä mielipiteitä. Tulee tunne että henkilö oikeasti seisoo sanojensa takana eikä "huutele nurkan takaa"...
Sama homma.Mää en kunnioita ketään joka salanimien ja prosenttien taa piiloutuu ja huutelee vanhoja ns.viisauksia ja keksimällä keksittyjä ns.vitsejä
mad.gif
Jos ei oo munaa tai halua tulla esim.livenä tapahtumiin etc.en ota kyseistä henkilöä vakavasti,vaan oletan hänen olevan tosiaan nurkantakaahuutelija,ja semmoinen ei saa ees sääliä
biggrin.gif
Semmosella ei oo elämää. Tiedän että tääkin juttu nyt kuohuttaa mieliä,mutta hei,jutellaan niistä sit livenä? Kyllä muutama kumminkin tähänkin kommentoi jotain kärkevää tulematta livenä nähdyksi
tounge.gif
wink.gif
Voi voi, kasvakaa isoiksi mutta älkää aikusiksi...  muutaman vuoden oon tätäkin palstaa seurannut, eikä tämmöistä "huutelua" ole aijemmin ollut. Jotta on tainnut porukka jakaantua jäsenmaksun maksaneisiin ja muihin..... jotka käyvät .org tapahtumissa.......
nixweiss.gif

Kaasunallen kommentit oli joskus hyviä, joskus huonoja, joskus ärsyttävia ja joskus hauskoja, joskus jotain muuta; rasti ruutuun, whatever. Mitä väliä, mielipiteitä maailmaan mahtuu. Jos mää olisin moderaattori, niin kaikki kommentit jotka viittaa siihen, että Tehoa Tehoa, halpaa rivinelkkujapsipaskaa kaikille jotka ei paremmasta ymmärrä, häviäisi täältä kuin taikaiskusta. Mutta onneksi on muitakin mielipiteitä.

Jos ja kun moderointi menee persoonattomaksi, perustelemattomaksi ja taustalla tapahtuvaksi toiminnaksi, jolla ei ole kasvoja eikä henkilöä takana, käy huonosti tai helvetin huonosti. Ilman avoimuutta sensuuri on aina syvältä. Se valikoi väkeä. Lampaat jää ja sudet lähtee.

osiasia on kuitenkin, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa melkeinpä mitä p*skaa tahansa melko anonyymisti.
Tämä on muuten totta, siksi on vuosien varrella oppinutkin kunnioittamaan porukkaa enemmän ketkä esiintyvät omalla nimellään ja kasvoillaan - varsinkin niitä joilla on kovinkin kärkkäitä mielipiteitä. Tulee tunne että henkilö oikeasti seisoo sanojensa takana eikä "huutele nurkan takaa"...
mad.gif
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif
Ja MUN mielestä kaikki omalla nimellä esiintyvät, pakonomaisesti erilaisiin yhdistyksiin liittyvät ovat lapsena perusturvallisuutta vaille jääneitä ressukoita
biggrin.gif
jotka hakevat turvaa erilaisista ryhmistä!

vitsi, vitsi... Näin vääriä ja kohtuuttomia ovat yleistykset ja erilaiset leimat, joita on helppo lyödä kenen tahansa otsalohkoon mielipiteen esittäjän omilla kriteereillä.

Nettifoorumin luonteeseen kai kuuluu aika pitkälle anonyymius, jonka asteen jokainen voi päättää itse halunsa mukaan. Se, että leimataan joku "kaapista ulostuloasteen" mukaan, ei varmaankaan edistä tai motivoi foorumin keskusteluihin osallistumista. Toisaalta eipähän näihin osallistumatta jättäminenkään mikään suuri tappio luomakunnalle ole. Aikansa kutakin. Tuo nallen temppu ei tunnu nykyisin enää tosiaan huonolta vaihtoehdolta. Keskusteluthan täällä tuntuvat rajoittuvan ylinopeusrangaistusten (ja niitä ymmärtävien) kiroamiseen ja henkilökohtaisuuksiin.

Siis yhyy ja voi voi ja sniff sniff sentään... On se nyt ***tu sentään kun on kamalaa kun joku on poistettu tai sen juttuja poistettu tai ihan mitä tahansa poistettu. Ja Modet on pahoja setiä... ja maailma on epäoikeudenmukainen. VOI VOI!!

Tää nyt on nettifoorumi ja jos ei tällä voorumilla viihdy voi mennä muualle tai mennä jopa ulos ihan oikeaan elämään. H****tti mitä ruikutusta. Soittakaa sille nalluralle ja kertokaa rakkautenne ja hellyyden tunteenne puhelimessa. Menkää katsomaan sitä kaasunallea vaikka kotiin ja ajakaa sinne vaikka prätkillä tai järjestäkää vaikka miitti sen pihalla niin se on taas onnellisempi...
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Johan hepotti
buttrock.gif
kaboom.gif
smile_org.gif

P.s. kaikki nämä henkilökohtaisia mielipiteitäni

Tätä topikkia kun lukee, niin tulee mieleen, että onkohan tää nykyisin saanu pikkasen suuret mittasuhteet. Ei siis Kaasunalle lähteminen vaan koko juttu yleensä.

En tiedä onko tässä taustalla jotain isompaa mitä en käsitä, mutta mun mielestä tää ei ole muuta kuin netti-foorumi! Hirveetä syväluotausta ja pohdiskelua, ei tässä nyt kyse ole kuitenkaan mistään kovinkaan suuresta asiasta(?).

Ei kai se niin hirveen vakavaa ole kuka kirjoitti mitäkin ja milloin. Sekään ei kai nyt niin hirveetä ole, jos joku innokas mode joskus juttuja poistelee, senkään ei pitäisi maailmaa kaataa? Munkin juttuja on poistettu, ottaahaan se hetken ehkä pattiin hiukan, mutta ei muuta..

Juttua tähän maailmaan kyllä mahtuu.

Kaksi edellä kirjoitettua tekstiä olivat ehkä tämän ketjun parasta antia. Olen täydellisen samaa mieltä kirjoittajien kanssa.

Ensin jotkut mölyää miksi Nalle on 'bannattu' (vaikka ei edes ole) ja vaativat perusteluja.
Sitten Jassu kertoo asioita omasta näkökulmastaan, niin joku kiljuu, että turha selitellä!

Eli tekee ylläpito/moderointi mitä tahansa, samat muutamat äänekkäät mölöttäjät saavat täyttymyksensä siitä, että 'uskaltavat' taas kerran astua kansan sorretuista riveistä uhoamaan ylläpidolle. Huoh!
sad_orig.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back