Tai IamanRiittää että tunnet anttarin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai IamanRiittää että tunnet anttarin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!![]()
![]()
Lue nyt kuitenkin toi Anttarin viesti. Kyllähän siinä sanotaan, että jos ei kuulu miiteissä käyviin niin eipä kunnioiteta ja oteta vakavasti. Aika elitistä, taitaa Anttari itse katsoa kuuluvansa tuohon eliittiin.Ei mun mielestä ole tuollaisesta puhuttu, mä käsitin ton niin että on ollut vaan mainintaa että jos on kovinkin kärkäs henkilö niin omalla nimellä esiintyminen tuo lisäuskottavuutta sanomisiin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!
Turhaa mun varmaan on sanoa että puhun vain omasta puolestani ja osan mun jutuista voi/täytyykin suodattaa itse kunkin pois,on valitettavaa että osa porukasta sitä ei tajua,et ainakaan sinäLue nyt kuitenkin toi Anttarin viesti. Kyllähän siinä sanotaan, että jos ei kuulu miiteissä käyviin niin eipä kunnioiteta ja oteta vakavasti. Aika elitistä, taitaa Anttari itse katsoa kuuluvansa tuohon eliittiin.Ei mun mielestä ole tuollaisesta puhuttu, mä käsitin ton niin että on ollut vaan mainintaa että jos on kovinkin kärkäs henkilö niin omalla nimellä esiintyminen tuo lisäuskottavuutta sanomisiin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!
Kaippa se on tehtävä Kaasunallet.
Ei elämä ole joko/tai. Mustaa/valkoista. Pitää olla myös siltä väliltä sävyjä. En laittanut aivan vakavalla naamalla tuota viestiä. Ennen motoristit olivat enemmän yhtä suurta perhettä. Nykyisin pyörä merkki tai malli nostaa osan porukasta takajaloilleen.Ei mun mielestä ole tuollaisesta puhuttu, mä käsitin ton niin että on ollut vaan mainintaa että jos on kovinkin kärkäs henkilö niin omalla nimellä esiintyminen tuo lisäuskottavuutta sanomisiin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!
Riittää että tunnet anttarin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!![]()
![]()
Kyllä livenä pitää pystyä juttelemaan samat kuin netissä. Livenä mie haluaisin aina jutella, mutta kun asuu kaukana yms. niin ei ole mahdollista.Sama homma.Mää en kunnioita ketään joka salanimien ja prosenttien taa piiloutuu ja huutelee vanhoja ns.viisauksia ja keksimällä keksittyjä ns.vitsejäJos ei oo munaa tai halua tulla esim.livenä tapahtumiin etc.en ota kyseistä henkilöä vakavasti,vaan oletan hänen olevan tosiaan nurkantakaahuutelija,ja semmoinen ei saa ees sääliä
Semmosella ei oo elämää. Tiedän että tääkin juttu nyt kuohuttaa mieliä,mutta hei,jutellaan niistä sit livenä? Kyllä muutama kumminkin tähänkin kommentoi jotain kärkevää tulematta livenä nähdyksi
mutta se olkoon osoituksena kyseisten henkilöiden lapsellisuudesta![]()
![]()
Molemmille tarjoon kaljat kun/jos tavataan livenä.Tai IamanRiittää että tunnet anttarin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!![]()
![]()
![]()
Kuitti!Molemmille tarjoon kaljat kun/jos tavataan livenä.Tai IamanRiittää että tunnet anttarin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ison kaljan?Kuitti!Molemmille tarjoon kaljat kun/jos tavataan livenä.Tai IamanRiittää että tunnet anttarin.Eli tänne ei tavallinen kuolevainen voi kirjoittaa mitään, kun pitää kuulua harvojen ja valittujen joukkoon?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Itseasiassa ensimmäisenä mietin tuota vaihtoehtoa.Mistäs tiedätte, ettei tämä "Kaasunalle" vedätä koko ajan muita uudella nimimerkillä?![]()
Ehkä nalle koki nimimerkkinsä lokaantuneen niin pahasti, mutta tahtoi silti pysyä .org-poppoossa, että pyysi ylläpitoa poistamaan nimimerkkinsä, jotta se näyttäisi katoamiselta. Nyt sitten koittaa jollain toisella nikillä olla vähän iisimmin.
Voi voi, kasvakaa isoiksi mutta älkää aikusiksi... muutaman vuoden oon tätäkin palstaa seurannut, eikä tämmöistä "huutelua" ole aijemmin ollut. Jotta on tainnut porukka jakaantua jäsenmaksun maksaneisiin ja muihin..... jotka käyvät .org tapahtumissa.......Sama homma.Mää en kunnioita ketään joka salanimien ja prosenttien taa piiloutuu ja huutelee vanhoja ns.viisauksia ja keksimällä keksittyjä ns.vitsejäTämä on muuten totta, siksi on vuosien varrella oppinutkin kunnioittamaan porukkaa enemmän ketkä esiintyvät omalla nimellään ja kasvoillaan - varsinkin niitä joilla on kovinkin kärkkäitä mielipiteitä. Tulee tunne että henkilö oikeasti seisoo sanojensa takana eikä "huutele nurkan takaa"...osiasia on kuitenkin, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa melkeinpä mitä p*skaa tahansa melko anonyymisti.Jos ei oo munaa tai halua tulla esim.livenä tapahtumiin etc.en ota kyseistä henkilöä vakavasti,vaan oletan hänen olevan tosiaan nurkantakaahuutelija,ja semmoinen ei saa ees sääliä
Semmosella ei oo elämää. Tiedän että tääkin juttu nyt kuohuttaa mieliä,mutta hei,jutellaan niistä sit livenä? Kyllä muutama kumminkin tähänkin kommentoi jotain kärkevää tulematta livenä nähdyksi
![]()
Jumalauta,Tumeetti on kaapattuKitikiti, natinati, öri öri.
Suihkuunkin tarvis mennä, sano pappamopo kun suohon uppos. 99%
Ja MUN mielestä kaikki omalla nimellä esiintyvät, pakonomaisesti erilaisiin yhdistyksiin liittyvät ovat lapsena perusturvallisuutta vaille jääneitä ressukoitaSama homma.Mää en kunnioita ketään joka salanimien ja prosenttien taa piiloutuu ja huutelee vanhoja ns.viisauksia ja keksimällä keksittyjä ns.vitsejäTämä on muuten totta, siksi on vuosien varrella oppinutkin kunnioittamaan porukkaa enemmän ketkä esiintyvät omalla nimellään ja kasvoillaan - varsinkin niitä joilla on kovinkin kärkkäitä mielipiteitä. Tulee tunne että henkilö oikeasti seisoo sanojensa takana eikä "huutele nurkan takaa"...osiasia on kuitenkin, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa melkeinpä mitä p*skaa tahansa melko anonyymisti.Jos ei oo munaa tai halua tulla esim.livenä tapahtumiin etc.en ota kyseistä henkilöä vakavasti,vaan oletan hänen olevan tosiaan nurkantakaahuutelija,ja semmoinen ei saa ees sääliä
![]()