Tämä vaikutti kanssa suht siistiltä/simppeliltä kaasun säätimeltä: http://www.webbikeworld.com/t2/kaoko-throttle-control/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Aika paljonkin, varsinkin mitä kyykympi pyörä...Tramp sanoi:Kuntoilu on aina hyväksi, mutta mitä tekemistä keskivartalolihaksilla on tenniskyynerpäähän kanssa, kysyn vaan.
Peking sanoi:Saattaa olla ihan rannekanavan ahtaudesta kiinni tuo kyynärpään oireilu.
Käsineiden vaihto, olen huomannut itsellä että joissain käsineissä etusormi ja peukalo puutuu. Tämä varmaan taas johtuu vääränlaisesta kahvan puristamisesta ja tahmeammalla oikeaan muotoon tehdyllä hanskalla ei tarvitse puristaa kahvaa niin kovaa. Ranteen asento myös kuin kyynärpään asento kanssa tuntuu vaikuttavan ja itsellä kanssa tuppaa menemään oikean käden kyynärpää väärään asentoon ajaessa. Samalla tietty kun kyynärpää on väärässä paikassa niin on myös olkapää väärässä asennossa.
Noita kyynärpäiden paikkoja olen aina ajaessa peileistä katsellut ja koittanut korjailla asentoa sellaiseksi että olisi rennompi ajaa. Mitä taas tulee noihin hermopinteisiin niin kannattaa mennä tosiaan tutkimaan asia ja sitten mahdollinen leikkaushoito jos asia ei tule muuten kuntoon.
Minulle fyssari diagnosoi tenniskyynärpäävaivan olevankin rankaperäistä, eli korjauksena ryhti kuntoon. Ja hyvä ryhti vaatii hyviä keskivartalolihaksia.Tramp sanoi:Kuntoilu on aina hyväksi, mutta mitä tekemistä keskivartalolihaksilla on tenniskyynerpäähän kanssa, kysyn vaan.
Kokemuksesta tiedän, että aikas pitkäaikaisia juttuja noi on.
Fyssarin neuvo. Venytys ja paineside. Helpottaa. Itse käytin koko kesän sitä aina kun prätkäilin. Katsele netistä ohjeet.![]()
jaulis sanoi:Aika paljonkin, varsinkin mitä kyykympi pyörä...
Itse en enää nykyään ilman säännöllistä treenausta paljoa ajelisi kyykyllä, kiitos väljien ranteiden ja olkapäiden sekä alaselän jota on jouduttu puukottamaan. Hyvät jalka ja keskivartalolihakset huolehtivat kyykyllä ajaessa oikeastaan koko hommasta, eikä yläkropalle tule silloin liikaa painetta.
leinoan sanoi:Tenniskyynärpää vaivaa ja ranne kipeytyy staattisen puristelun vaikutuksesta. Mitä olisi ehdottaa ratkaisuksi? Rannetuki, kaasuvaijerin herkistely tai jäykistäminen? "Apupoika" on ollut, mutta ei siitä härpäkkeestä suurta apua ole ollut. Paremminkin haittaa jarrutuksissa ja jyrkissä mutkissa. Ehdotuksia kiitos. (Vaihtoehto jätä pyörä ei ole se vaihtoehto mitä tässä haen.)
NMu sanoi:Itselläkin sama vaiva lähti sulkiksesta, kun rupesin opettelemaan uusia tekniikoita ja huomaamatta tuli puristettua mailaa liikaa. Ehdin käydä vähintään viidellä eri lääkärillä, ennen kuin vihdoin tuli osaava lääkäri kohdalle.
Jos et ole jo lääkäriltä saanut tällaista, niin tuo on tenniskyynärpään hoidossa aika ehdoton. Se terminoi sen jänteen ennen kyynärpäätä, niin se kipeä kohta saa rauhaa. Mutta tuota ei missään nimessä saa pitää koko aikaa, vaan vain ja ainoastaan silloin, kun sitä kättä kuormitetaan, esim. juuri prätkällä ajaessa.
Sen venytyksen varmasti jo tiedätkin. Sitä vaan jatkuvasti ja joka paikassa, vähintään joku kymmenen kertaa päivässä. Kyllä se siitä lopulta lähtee, mutta itsellä meni täydelliseen toipumiseen lähemmäs kolme vuotta. Jos olisi osaavaan lääkäriin törmännyt heti alussa, olisi siitä varmaan kyllä saanut ainakin vuoden pois.