G
Guest
Guest
Mistähän mahtaa löytää kaasarien synkronointiin sopivan mittarin? Onko jollain kokemuksia ko.asiasta. Mittarihan olisi varmaan mahdollista rakennella itsekkin, löytyykö apua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuis on, löytyykö Hesan seudulta solidaarisia synkkausvehkeiden lainaajia??? Itse olen yrittänyt etsiä sopivan hintaisia vermeitä, mutta joko niitä ei meinaa löytyä tai ne on liian kalliita. Jos synkkauksen saisi kohtuuhinnalla hyvillä lainavehkeillä tehtyä, voisi varmaankin joku sopiva yhteinen terassikeikka olla paikallaan... (ollaanhan sentään motoristeja ja ne on entuudestaan solidaarista sakkia...). Pyörä on 4-mukinen Kawa 750 cc.Stormista löytyy 2- ja 4-mittarisia vehkeitä juuri mp-käyttöön.
Itse tilasin Lousilta omaani (2-mittarisen, n.50e) ja ihan pätevä peli se on ollut
Tein joskus vastaavan vesivaa'an. Hyvin toimii.Minä tein synkkamittarin muoviletkusta, muutamasta T-kappaleesta, 4 kpl pienimmistä MIG-suuttimista.
Sama systeemi kuin JC Whitneyllä, väri on vain erilainen. Toimii tosi hyvin. Suosittelen.
Mulla on tuo carbtune. Hyvin pelaa ja tilaus tuli postilaatikkoon kolmessa päivässä tilauksesta!Sama systeemi kuin JC Whitneyllä, väri on vain erilainen. Toimii tosi hyvin. Suosittelen.