• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K1200S / K1200 R mitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mursu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistähän löytyisi tarkempia mittoja noiden kahden mallin eroavaisuuksista ?.

K1200 R:llä on tullut koeajettua ja ajoasento oli lähes täydellinen... ainakin lyhyen lenkin perusteella. S-mallia en ole päässyt koeajamaan, mutta kiinnostaisi mallina enemmän...

Vinkkejä, linkkejä !.

Tuossa on K1200S ja tuossa K1200R

Samoja pyöriä nuo käytännössä ovat. Tehoero tulee periaatteessa siitä, kun KR:ssä on vain yksi ilmansuodatin. KR:ssä on vähän pystympi ajoasento pari senttiä korkeampien kahvojen ansiosta. Istuinkorkeus on sama, mutta istuimen malli on erilainen. Molempiin saa kolme senttiä matalamman istuimen ilman lisämaksua. KS:ssään on 2007 saatavilla kome eri väriä.

Ei vaan löydy sopivaa uutta bemua mulle..

K 1200 S liian kyykky ja muijakin sanoi - ei käy, eli matkustajan paikka ei ollut mieleen

K 1200 GT menis, mutta penkki on omituisen oloinen ja muotoilu liian äfjiiärrämäinen.. Makuasia, muttei ole mun mieleen.

K 1200 R liian naku, en kelpuuta matkamopoksi

K 1200 R sport, katteita edelleen liian vähän

Bokserit, ei kiitti

LT, ei sentään

En ole varmaan ainoa joka miettii, milloin bemulta tulisi ajoasennoltaan, penkiltään, muotoilultaan ja matkustajallekin samanoloinen mopo kuin K 1200 RS..?

Jo 6 kesää samalla mallilla takana ja vieläkään en ole parempaa bemua löytänyt. Vaihtokuumetta uuteen olisi, täytyyköhän vaihtaa merkkiä - vaan mihin..?

062802moto_prv.gif

Mikä vaihtoehto olisi sopivin, jos vaihtaisit merkkiä, ei taida niissäkään olla paljoa vaihtoehtoja.

Itselläni on K1200LT ja jossain vaiheessa pitäisi vaihtaa pyörää.
Minulla sama ongelma, ei löydy bemarilta (eikä kyllä muiltakaan merkeiltä) sopivaa pyörää.
K1200GT ois lähimpänä, mutta penkki ei miellytä ja ajoasento saisi olla minulle pystympi
FJR:ssä oli "kevyt" kate, eikä yhtä luxus asento edessä tai takana.

Miten ois Pan European ST 1300?

Ei vaan löydy sopivaa uutta bemua mulle..

K 1200 S liian kyykky ja muijakin sanoi - ei käy, eli matkustajan paikka ei ollut mieleen
Miets olisi KS:n muokkaus tarvikeosilla. K1200S:ssään saa ainakin seuraavat tangonkorokkeet Helibars:
full01.jpg

Nuo lisäksi levittää vähän sarvia. Mulla on alkuperäiset sarvet, joita olen itse hieman levittänyt.

Verholen
1106316220-14331.jpg

Mulla on tuommoiset Verholenin korotuspalat jossain ylimääräiset. Saa vaikka satkulla. Nimenomaan tuon kuvan malli ilman välirautaa. Korottaa muistaakseni 8cm ja mulle ainakin oli liian pysty.

Kummassakaan ei tarvitse mitään letkuja tai vaijereita vaihdella.

Penkeistä on tulossa Sargeant, mihin saa siistin takaboksin vaihdettua matkustajan penkin tilalle:
LEFT_SIDE_Type.jpg

BACK_OPN_FLAIR_TYPE.jpg

Markkinoilla on jo Corbin, mihin kanssa saa näppärän irroitettavan selkätuen matkustajalle ja siinäkin on tuommoinen tavaraboksimahdollisuus:
k12smodular.gif

Ainakin Verholenilla on lisäksi jalkatappien säätösarjoja:
b1.jpg

Miets olisi KS:n muokkaus tarvikeosilla. K1200S:ssään saa ainakin seuraavat tangonkorokkeet
Kiitti vinkistä, noilla vois menetelläkin.. Näkis vain luonnossa ja kun pääsis vaikka vielä kokeilemaankin ensin..
Onko kukaan rakennellut moisia virityksiä ässäänsä? Meinaan tangon lisäksi siis satulaa ja noita matkustajan jalkatappeja. Entäs pleksi..? Jos tulee korkeampi tanko, niin eikö vakiopleksi jää aika mitättömäksi..?

Olisikohan kellään ylimääräisenä K1200S:ään sitä alkuperäistä matalaa istuinta?Tarttis saada sellainen,että emännällä ulettuis jalat paremmin maahan.

Mulla on pyörässä kiinni tuommoiset Verholenin korotetu cliponit ja pyörässä on myöskin nuo madalletut jalkatapit.

Noilla eväillä pyörästä tulee sellainen pystyssä ajettava matkapyörä, jonka katteet suojaa hyvin vähän isommissakin nopeuksissa.

Minä en olisi noita releitä tarvinnut, mutta isä ajelee joskus samalla pyörällä ja papalla on pituutta jopa minuakin vähemmän. Itse olen 172cm pitkä.

Viime kesänä tuli radalla käytyä pari kertaa ja silloin piti kyllä ottaa nuo jalkatapin madaltimet pois, kun alkoi raapimaan radan pintaan aika ankarasti.

Korotetusta stongasta oli sen verran haittaa, että alkoi tuuli riepomaan siellä pääsuoralla ja roikkumista oli vaikea yritellä, koska ne cliparit tuli sen verran taakse, että käsille oli vaikea löytää tarpeeksi tilaa.

Jos menen tuonne Keski -ja etelä eurooppaan lomareissulle ensi kesänä, niin silloin otan kyllä nuo releet pois.

Back