• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K1200S ja ESA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ttuttu

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Helsinki/Etelä-Savo
Kun en juokse näitten viimeisten mallien perässä, niin kysyisinkin, että onko ESAsta todella apua/hyötyä ko. mopossa?
smile_org.gif
Tuli tehtyä kaupat yliylivuotisesta mallista - ku sai halavalla!
biggrin.gif

Ilman ESAa olen ajellut samaisella mopolla pari kautta ja kun kuolevaisia ollaan, niin ajettelinpa ennen monttuun vetäytymistä kokeilla ESAlla varustettua mallia.
biggrin.gif

On se oikeasti hyvä kun voi muuttaa helposti pyörän kuormauksen ja tien mukaan jousitusta.

Kyllä se on niin että ESA tekee ässään sen viimesen silauksen, kerran kun sen kokee, ei vaihtais pois mistään hinnasta.
inlove.gif

Ps. Jokos se ttuttu kunnioittaa läsnäolollaan tuota sporttivoorumia?
wink.gif

Makuasiahan se on,mutta kun joskus on ajanut pidemmän reissun pyörällä,jossa on sähköinen jousituksen säätö,niin vanhaan on miltei mahdoton palata.Tosi hieno homma säätää jousitusta tienpinnan/laadun muutosten mukaan.Ja kun jätät kamat/mamman hotellille ja lähdet ajeleen kevyemmällä kuormalla,niin ei tarvii alkaa pyöritteleen säätöruuveja eikä etsiin työkaluja.Painelet vaan napista alustan sopivaksi = helppoa ja mukavaa.
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Onnea uudelle pyöralle Tuomo. ESA ei vaikuta mitenkään sun ajeluihis, kiva ominaisuus kyl
smile_org.gif
smile_org.gif

Siis löysitö tosiaan K 12 S ylivuotisen, vai K 13 ässän? ESA on kyllä pirun hyvä keksintö. Kun vaimennuksen ja jousituksen säätöön on tottunut, niin ainakin minun on vaikea kuvitella ostavani pyörää, josta moinen puuttuu.
Tuliko uuteen mopoon muita herkkuja ja minkälainen on väritys..?

Siis löysitö tosiaan K 12 S ylivuotisen, vai K 13 ässän? ESA on kyllä pirun hyvä keksintö. Kun vaimennuksen ja jousituksen säätöön on tottunut, niin ainakin minun on vaikea kuvitella ostavani pyörää, josta moinen puuttuu.
Tuliko uuteen mopoon muita herkkuja ja minkälainen on väritys..?
Tämä tarttui haaviin.
smile_org.gif
Kohtuullisella välirahalla.... taino... Eihän näitä järkisyillä voi perustella.
biggrin.gif

Makuasioita. Noi ESAT siis. Mulla on ässässä ESA mutta välillä tuntuu ihan turhalta vempaimelta. Eli on ilmiselvästi semmoisen mp friikin varuste, joka osaa sitä hyödyntää. Meikäläinen tavallinen mopoilija selviää sillä ihan vain huomaamattaan.

t. Repa

Back