• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K1200RS kytkin kilkkeet/stefat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuhaE
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä halvimmalla?
Käykö kampuran takapään stefaksi normaali laakerikaupasta saatava 50×80×10 kaksihuulinen?
Vakio on yksihuulinen.
Samalla vaihdan myös laatikon stefat.

Kuulemani mukaan (ainakin yksi SUomalainen oon vahvasti todistanut :) ) saaneensa -30 - 40% BMW-liikkeen hinnasta aidot tavarat jostain (Eurooppalaisesta) aftermarket putkasta. Minä kysyn mikä tuo liike on, kun en heti sähköposteistani löytänyt tuota. Palaan kanavalle....

https://www.partacus.de/

Tuolta löytyy myös mopojen osat. Alkuperäiset numerot kannattaa katsoa esim

http://www.maxbmwmotorcycles.com/

Todistettavasti ainakin yhteen LoTjaan tuolta tilattiin kytkinrempan osat viime kesänä ja kuulemma reippaasti marmoritiskin hintoja edullisemmin. Tarvittaessa voinen antaa kaverin yhteystiedot, jooka tuolta tilaili jos kokemuksia kaivataan. Privaattiviestiä siinä tapauksessa tack...

C-A-D sanoi:
Kuulemani mukaan (ainakin yksi SUomalainen oon vahvasti todistanut :) ) saaneensa -30 - 40% BMW-liikkeen hinnasta aidot tavarat jostain (Eurooppalaisesta) aftermarket putkasta. Minä kysyn mikä tuo liike on, kun en heti sähköposteistani löytänyt tuota. Palaan kanavalle....
Onko aito parempi kuin joku Sachs paketti? Ei se Bemarikaan itse noita kytkimen osia tee.
Vetää vaan hintaa välistä.
MAX Bmw sivuilta löytyy hinnat noille kytkimen osille BMW hinnoilla, jotka tuossa Sachsin paketissa on.
Hinta on yhteensä $ 604, eli Suomessa marmoritiskillä jotain 560 €

Ne venyvät pultit siihen homman tarvitaan kanssa.

Alkuperäinen on sachsin tuotos.
75000Km ajettu ja pientä öljyvuotoa kytkinkopan saumassa, stefoissa ei vuotoa, paitsi kytkimen työsylinterin kolo vähän kostea.
Vuoto on laatikon päätykopan saumassa, pitää avata.
Laitetaan nyt kaikki uutta kun kerran auki on.
Stefa onkin ptfe, ei nbr, joten alkuperäinen on laitettava.

Back