• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

k1200rs äänenvaimennin erittäin kuuma?

Väitän kyllä, että tuo 98E5 vs 95E10 suurin ero (ainakin näissä vanhemmissa K-pyörissä) on kyllä kuskin korvien välissä. Bensan kulutus on pari prosenttia suurempi ja tietty kumiosien syöpyminen saattaa nopeutua hieman. Jokainen tietysti ajaa millä haluaa ja mikä oman persdynon mukaan toimii parhaiten.

Tietoisesti olen ajellut lukemattomia tankillisia ysivitosella ja ysikasilla yrittäen löytää eroja. En ole onnistunut. Paljon isompi vaikutus on säällä, ajotavalla, ajetuilla reiteillä ymv...

Oswaldk1200rs sanoi:
Kiitos "monipuolisista" neuvoista! Putkessa on tosiaan katalysaattori siellä polkimien välissä. Yhtenäinen putki kaikkinensa. Tosiaan olen muilta tutkaillut änkkärin lämpöä niin eivät ole moista havainneet. Tosiaan kun ajon jälkeen vettä tipauttaa niin lentää oitis pois. Onhan se tietysti, kun yhteen putkeen on ahdettu kaikki 1200cm3 kaasut niin voihan se olla ihan ok:kin. Paloi vaan housut kun nojasin vahingossa polvella siihen tuelle nostaessa. Musta läntti on ekä lähe pois putkesta :(

Tuo ABS kilahdus on varsin erikoinen ja voisi luulla, että jotain on irti jossain kun sellainen ääni lähtee. Hyvä jos on vaan testiääni.

Pitää käyttää 98 jatkossa, josko sillä paremmin pelittää. Muuten on lupsakka ajella, tosin kahvat on aika paksut ja otetta joutuu vähän hakemaan kun on vähän liukaskin. Pitää jollain kumin elvyttimellä pehmentää kahvakumeja, niin jospa ote helpottuu eikä käsi väsy.

Moro. Mulla ainakii kuumenee 05 rs.n putki ihan samalla lailla. Noihin kahvakumeihin toimii aikasta hyvin nahkahanska ja suomenkesä vesisateineen+ ajetutkilometrit= rentous! Jos ne on ne kapenevatmallit.:WAZAAP:

Back