• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K1200GT renkaat

A59 sanoi:
ainakin eidem oy näytää turussa tarjoavan noin.

Michelin tarjous:

Michelin Pilot Road 4GT rengaspari 120/70-17 ja 180/55-17

-Renkaat asennettuna alta/alle 300,-€

No on hyvä tarjous! Mä ajoin alkukesästä asennetut Roadtec 01:t loppuun (ne, jotka oli suht uudet AVJ:lla, ja joilla lippasin maastossa) ja nyt mulla on Pilot Road 4:t. Vantaan Biketeamissa renkaat + asennus maksoi 440 euroa.

ei mulla neloset gessun alla kyllä pitäneet juuri ääntä. taikka sitten se vaan tuntui siltä ku tavallisesti on edes hieman isommat palat alla.. :grin:

Terhis sanoi:
No on hyvä tarjous! Mä ajoin alkukesästä asennetut Roadtec 01:t loppuun (ne, jotka oli suht uudet AVJ:lla, ja joilla lippasin maastossa) ja nyt mulla on Pilot Road 4:t. Vantaan Biketeamissa renkaat + asennus maksoi 440 euroa.

Jep, tuo Eidemin hinta on kyllä kohdallaan viimeisen päälle. Olisi näköjään kannattanut käydä vartavasten Turussa.

Itse maksoin juuri tänään Tampereella PR4GT:stä irtovanteelle tuossa 180/55-17-koossa 280€. :no: Eturenkaan lähtöhintakin olis ollu jossain likempänä 200, mutta onneks sitä ei ollu pakko just nyt just tuolta ostaa.

hidas57 sanoi:

Sanopa muuta. Jos olisin tajunnut kysyä hinnan ennen asentajan halliin menoa, niin pelkästään jo reilun kilometrin päästä motonetistä renkaan hakemalla olisi säästänyt yli viisikymppiä. :rant::tyhmäminä:

A59 sanoi:
ainakin eidem oy näytää turussa tarjoavan noin.

Michelin tarjous:

Michelin Pilot Road 4GT rengaspari 120/70-17 ja 180/55-17

-Renkaat asennettuna alta/alle 300,-€

-Renkaat asennettuna irtovanteille 275,-€

-Irtorenkaat 260,-€

Varaa itsellesi sopiva paketti, asennus sovittuna ajankohtana.

Ainahan se "riippuu", eikä liioin tarvitse mennä tielle.... se piirtää kellä on liitua.

Mutta:

Ei tule kovin musertavaa kilometrikustannusta esim. 40€ / 15.000km laskien, mikä lienee
tourinkikäytössä ihan realistinen laskumalli :D.

Ehkei tuota 40€;n kulua alta-alle/sarja laskettuna ihan suoralta kädeltä kannata arvottaa
40€:n kahvikuppina jota ryystää siinä vaihtotyötä seuratessa :D.

Back