G
Guest
Guest
Tiedoksi etukäteen et letkan vauhti on letkeä ja reitti ei tule menemään mopokahvilaan.joutuu tulee kans, ku ei ole noita sukkia järjestettävänä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedoksi etukäteen et letkan vauhti on letkeä ja reitti ei tule menemään mopokahvilaan.joutuu tulee kans, ku ei ole noita sukkia järjestettävänä![]()
Ok Rusan Shell.. mut vaikka jo klo 17 niin ehtii sit syömään tuolla Storörenillä jotakin.. okay?Systiiiiiiis mennään vaan ja varmaankin todellakin eksytään...
mut haitanneekos tuo mitään![]()
Naapurille mitäs jos nähtäis rusan sellillä 17.15 kun tuo systäkin tulee samaa matkaa sitten ja kun oot mukan ei eksytä![]()
Eikös me siitä päästä hyvin jatkaa matkaa??
Ja siihen kaikki osaa,luulisin ainakin niin olen joskus ollut sielläheh heh noh joooh...![]()
Ja tosiaan näyttää ilmakin parampaa ainakin näil näkymin!
Toivotetaan nyt sit erityisesti tervetulleeksi sinut mukaan, mut siitä huolimatta ei ole kukaan vastaan ottamassa punaisen maton ja torvisoittokunnana kanssa sua. Mut tervetuloa kuitenkin.Kiitos pojat kun niin lämpimästi toivotatte tervetulleeksi, mukaan
Eikö kaikille espoolaisille pitäisi aina levittää matto, ollaan me niin erikoisen hyviä kundejaToivotetaan nyt sit erityisesti tervetulleeksi sinut mukaan, mut siitä huolimatta ei ole kukaan vastaan ottamassa punaisen maton ja torvisoittokunnana kanssa sua. Mut tervetuloa kuitenkin.![]()
Hyvin riittääTaidanpa minäkin tulla kokeilemaan riittääkö mun vauhti letkan hännille.
Mähän oon siellä jo.Naapuri hoi kanssa sit jo viideksi paikalle!!!
Jos mä tulisin vaikka ohjaamaan parkkiruutuun?Toivotetaan nyt sit erityisesti tervetulleeksi sinut mukaan, mut siitä huolimatta ei ole kukaan vastaan ottamassa punaisen maton ja torvisoittokunnana kanssa sua. Mut tervetuloa kuitenkin.Kiitos pojat kun niin lämpimästi toivotatte tervetulleeksi, mukaan![]()
Niin h*vetin monta kertaa tän kuulleena, "se on pelkästään ammatinvalinta kysymys"Kele..
Kattelen just ikkunasta hienoo keliä ja valmistaudun pikkuhiljaa iltavuoroon tyähän![]()
No , enskerralla sitten![]()
Nauttikaahan ajosta.
Sama ongelma täällä kans kun työt loppuu vasta klo 20Kele..
Kattelen just ikkunasta hienoo keliä ja valmistaudun pikkuhiljaa iltavuoroon tyähän![]()
No , enskerralla sitten![]()
Nauttikaahan ajosta.