• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K-U Miitti Cafe-Storören

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joutuu tulee kans, ku ei ole noita sukkia järjestettävänä  
biggrin.gif
Tiedoksi etukäteen et letkan vauhti on letkeä ja reitti ei tule menemään mopokahvilaan.
tounge.gif

Systiiiiiiis mennään vaan ja varmaankin todellakin eksytään...
mut haitanneekos tuo mitään
smile_org.gif

Naapurille mitäs jos nähtäis rusan sellillä 17.15 kun tuo systäkin tulee samaa matkaa sitten ja kun oot mukan ei eksytä
sport05.gif

Eikös me siitä päästä hyvin jatkaa matkaa??
Ja siihen kaikki osaa,luulisin ainakin niin olen joskus ollut siellä
biggrin.gif
heh heh noh joooh...

Ja tosiaan näyttää ilmakin parampaa ainakin näil näkymin!
Ok Rusan Shell.. mut vaikka jo klo 17 niin ehtii sit syömään tuolla Storörenillä jotakin.. okay?
smile_org.gif
mulla on aina nälkä...

Keli näyttää tosiaan täydelliseltä, taidanpa tulla minäkin mukaan. Katsotaan josko bussikuski-kaverikin lähtisi.

Toivotetaan nyt sit erityisesti tervetulleeksi sinut mukaan, mut siitä huolimatta ei ole kukaan vastaan ottamassa punaisen maton ja torvisoittokunnana kanssa sua. Mut tervetuloa kuitenkin.
smile_org.gif
Eikö kaikille espoolaisille pitäisi aina levittää matto, ollaan me niin erikoisen hyviä kundeja
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
....

Mä taidan leikkiä tänään teidän kans, ootte tekin ihan ok porukkaa
wink.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

-M

Taidanpa minäkin tulla kokeilemaan riittääkö mun vauhti letkan hännille.
Jos ei riitä, niin sitten poistun jollakin kokoomispaikalla.

Okeys okeys, Systiis käypi mulle tuo klo 17.00 oikein hyvin rusan sellillä.
Että kerkeet syömään
tounge.gif

Naapuri hoi kanssa sit jo viideksi paikalle!!!

Pyörän akku on ladattu taas... loman jäljiltä... joten josko se tänään starttais tähän retkeen.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Jippii. Ei tarttekaan lähtee Karkkilaan, joten ehdin varmasti. (Mikäli tossa takarenkaassa ilmat pysyy renkaan alapuolella, mömmöllä sain paikatuks, mut pitäs löytää äkkiä joku rengaspaikkauspaikka, et sais kunnolla tukittuu)
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
hahaa. kamelinpaskat asennettu, ei kun ajoa. Täytyy antaa täydet pisteet Frank Nymanille nopeasta ja asiallisesta toiminnasta.
bowdown.gif

Kele..

Kattelen just ikkunasta hienoo keliä ja valmistaudun pikkuhiljaa iltavuoroon tyähän
sad_orig.gif

No , enskerralla sitten
062802moto_prv.gif

Nauttikaahan ajosta.

Kele..

Kattelen just ikkunasta hienoo keliä ja valmistaudun pikkuhiljaa iltavuoroon tyähän  
sad_orig.gif

No , enskerralla sitten  
062802moto_prv.gif

Nauttikaahan ajosta.
Niin h*vetin monta kertaa tän kuulleena, "se on pelkästään ammatinvalinta kysymys"
tounge.gif
Sori, mut oli pakko kun kerrankin tuli tilaisuus.

Back