Ajelin tänään puolen päivän jälkeen kotilolla 54:sta länteenpäin. Vauhtia ol about 85 km/h. Joskus Lopen jälkeen oli risteys vasemmalle, jossa iso vastaantuleva pakettiauto oli kääntymässä sivutielle. Itse olin about 50 m päässä ko pakettiautosta, niin sen takaa tuli henkilöauto joka ohitti pakun siten että auto tuli reilusti minun kaistallani. Käytännössä kylkemme oli törmäyskurssilla, eikä mulla ollut mielenkiintoa jäädä katsomaan, meneekö sittekin vain peilit toisiaan hipoen ohi. Meikäläinen joutui tekemään elämänsä hurjimman väistöliikkeen autolla. Kiskasin rattia täydellä voimalla oikealle ja välittömästi taas vasemmalle. Auto teki todella hurjan liikkeen kaistalla. Jos olisi ollut talvi, auto olis lähtenyt rajuun luisuun. Aikaa ei sattunut olemaan kuin se sekuntti.
Valitettavasti oli tommonen vanha romu auto. Muussa tapauksessa olisin heittänyt ympäri ja ajanut auton kiinni ja ottanut rekkarin ylös ja koittanut saada auton pysähtymään ja lukenut lakia ko kuskille. EI VOI käsittää mikä tommosen idiootin päässä liikkuu!
Valitettavasti oli tommonen vanha romu auto. Muussa tapauksessa olisin heittänyt ympäri ja ajanut auton kiinni ja ottanut rekkarin ylös ja koittanut saada auton pysähtymään ja lukenut lakia ko kuskille. EI VOI käsittää mikä tommosen idiootin päässä liikkuu!