Se 36000km ajettu on mun vanha. Vaihteet kolahtelee tässä uudessakin ihan samanlailla, mutta itse olen jo aikas jouhevasti oppinut sillä vaihtamaan, eikä tuo haittaa ainakaan minua. 2006-mallin kytkimeen on lisätty kai jotain o-renkaita levyjen väliin. Tuon kyseisen mopon kytkin ratlattaa tyhjäkäynnillä vapaalla, kun käynti heilahtelee. Bike-lehden 30tkm kestotestissä oli kytkimen lukitusrengas irronnut ja mennyt öljypumpun läpi. Noita on ollut muitakin tuolla ulkomaisilla foorumeilla. Jos tuommoinen on tapahtunut, niin takuussa ovat vaihtaneet kytkimen ja öljypumpun. Tuossa Heinolla olevassa yksilössä ei kuitenkaan ollut öljyn seassa mitään ylimääräistä, joten lienee vaan muuten kulunut. Levyt sinällään tuskin on loppu, koska mopolla on ollut pääasiassa matka-ajoa, mutta ne kai kupissaan pääsee sen verran helisemään. Tai voihan se lukitusrengas tietenkin olla lähtenyt ja irrallaan jossain koneen kätköissä, muttei ole päässyt öljypumppuun. Pientähän tuo vielä on, kun kerran yksi Ducati oli valoissa vieressä, niin sen kytkin se vasta rohisikin. Uusi kytkin olisi jotain 400-500€.