• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

k 1200 r sportin ratakokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kenelläkään kokemusta radalla ajosta bmw k 1200 r tai s malleilla? Jos on, niin millaisia kierrosaikoja esim alastarossa tai motoparkissa.

Kierrosajoista en osaa sanoa mitään, mutta näin "näppituntumalla" K1200S sopii ainakin Motoparkkiin aika hyvin.

Raskashan se on jos on kevyemillä pyörillä tottunut ajamaan.

Alusta tuntuu radallakin pelaavan hyvin ja jarrut samaten. Ei tarvitse pelätä mitään äkillisiä keulan ravistuksia tai muita ei-toivottuja ilmiöitä.

Yes, löytyipä ainakin yksi bmw kuski, joka on rataa kiertänyt. japsipyörillä olen itse suomen ratoja kierrellyt. mutta nyt on bmw k 1200 r sport sekoittanut pään. Ainakin kadulla se tuntui tosi mahtavalta. mutta radallakin pitäis pystyä ajamaan.No,ensi kesänä se koetaan jos bemun hankin.

En kans kierrosajoista tiedä, mutta radallakin mahtuu ajaan. Ahvenistosta ja Alastarosta  vain kokemusta. Vakaa peli ja jarrut tosiaan uskomattomat. Ei vaapu tai voblaa, kiitos julman pitkän akselivälin. Vakavuuden vastapainona tulee sit aikalailla painoa, hiki irtoaa hetkessä kun taivuttelee radalla.
Renkaat vaan meinaa sulaa alle, tai ainakaan BT014 ei taho kestää.
Kyseessä K1200S ja keskiryhmän vauhtia körötellen.

Renkaat vaan meinaa sulaa alle, tai ainakaan BT014 ei taho kestää.
Kyseessä K1200S ja keskiryhmän vauhtia körötellen.
Niin siinä meinaa käydä.

Mezelerin M-ykköset kului vauhdilla ja nyt on alla Pirellin normi-Diablo takana ja Corsa edessä.

Pitivät minun ajolla riittävästi, mutta nopeampi kuski valitteli että tahtoo takarengas luistella
smile_org.gif

Motoparkissa muutama kymmentä kierrosta omalla K12S:llä tullut ajettua. Mukavampi oli kuin FJR, mutta mun ajoni oli sellaista EAK harjoittelua. No huiput 225 kuitenkin takasuoralla. Kierrosaikoja ei laskettu, mutta asiansa homma ajoi. Tällä iällä enää se kierrosaika ei merkkaa mitään, kunhan on hauskaa. Ja sitä se oli!

Itsellä alla K1200R Sport. Kävin Zolderin radalla aloitelijoille tarkoitetun kurssin. Loppu päivästä saatiin vähän vauhtiakin. Pyörä on vakaa ja toimii jarrutuksissa hyvin. Kiihtyvyys mutkasta lähdettäessä on hyvä ja keula pysyy tiessä. Ensi vuonna olisi tarkoitus jatkaa rata ajoa ja käydä vähän muillakin radoilla esim Spa, Assen ja Nürburing. Olen ollut pyörään erittäin tyytyväinen.

Back