Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipäs kuin minua!Ja taas pääsee juhlimaan synttäreitä Jysärissä...![]()
Mikäs sen mukavampaa kuin 150 immeistä juhlimassa minua![]()
![]()
Otathan sen puhalluskoneen mukaan... äläkä sit rähjää siellä.Pakkohan sinne on tulla!!! majoitus toistaiseksi auki...
Joo puhalluskone mukaan vaikka viime kerralla epäilytti sen toiminta (tai sitten maksa toimii TODELLA HYVIN)Otathan sen puhalluskoneen mukaan... äläkä sit rähjää siellä.Pakkohan sinne on tulla!!! majoitus toistaiseksi auki...![]()
Kyllä se ainakin mun kohtalla näytti sekä lauantaina että sunnuntaina lukemia... vähän turhankin korkeita.Joo puhalluskone mukaan vaikka viime kerralla epäilytti sen toiminta (tai sitten maksa toimii TODELLA HYVIN)
En tarkoittanut kommentillani, että pitäisi olla ihan hiljaista. Ei suinkaan, hauskaahan sinne tultiin pitämään!Ja tuosta jumputuksesta sen verran, että monia se varmasti hatutti, mutta monilla oli myös hauskaa. Kumman ryhmän edustajat ovat oikeammassa? Toki olisi mukavaa löytää kultainen keskitie, mutta toisaalta ne ketä se hatutti pääsevät helpommalla, jos ottavat varapäreen mukaan siltä varalta, että alkuperäinen palaa. Tuskinpa siellä kovin hiljaista tulee olemaan tulevanakaan vuonna.
Yksi vaihtoehto olisi järjestää hiljaisuudesta pitävät tahot sinne kauempaisiin mökkeihin, jonne voivat halutessaan mennä tutimaan rauhassa. Jookosta?![]()
Niin ja syötävää *namio* Vois ainakin perjantai-illaksi kasata yhteisen nyyttäripöydän. Olen ollut melekosen suurissakin pihapartyissä, jossa eväät on kasattu yhteiseen pöytään tarjolle ja hyvin on toiminut.Parhaat bileethän syntyy nuotion ympärillä, kun on mukavaa porukkaa ja hyvää juotavaa.![]()
![]()