• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jysäri 2004 on pe 30.7 - su 1.8.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyyl tonne pitää taas raahautua....keinolla jos toisella
biggrin.gif

biggrin.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Kyllähän paikalle pitää saapua ja mökkiinkin olisi kiva mahtua, mutta sitä mietittäneen joskus tulevaisuudessa.

062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Mcu

Menossa mukana jos vain olen maisemissa: Etelä-euroopan turismin harrastaminen prkl sotkee kalenteria..
blush.gif

Edit: Turismia harrastan kuulemma vasta puolessavälissä elokuuta, joten enköhän saa itseni taisteltua töistä irti ja pääse tännekin... Perästä kuuluu myöhemmin..
smile_org.gif

Ja ziallehhan vaikka pystytetään se teltta,jotta saapi edes kerran eläessään kokea telttamajoituksen ilot ja riemut..

baaa.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
tounge.gif

Mukana ollaan. Toivottavasti molemmat, siis minä ja elluska ja Julle kun saat sen mökin niin minä tulen sinne taas kuorsaamaan...

Pitäisihän sinne tulla, kun matkakaan ei ole niin mahoton...
omg.gif

Mutta kun aina on tullut jotain mutkia sitten lähtöaikoina. Vaan nytpähän on jo ajoissa tiedossa.

Nytpä tietää tämänkin, mutta kun lomista ei ole vielä mitään tietoa, ja toisaalta heinäkuun alussa ois kiinnostusta olla Hesassa, niin saattaa jäädä väliin...mutta katsellaan nyt miten menee ja mikä se kesän aikataulu lopulta sitten on. Hyvä reissu oli kesällä -03, eli sikäli vois uusia tuon visiitin sinne Jyväskylään.

Paikalla aina...

Tällä kertaa sinne vois vaikka hankkia tarjoiluille teltan hanoineen ja ehkä musiikkiakin oikeasti... Ainakin pari ravintolanpitäjää voi järjestää tämän. Ja voin auttaa varausten & ohjelman kanssa...
biggrin.gif

Siitä baarin jatko-ajasta. Virallisesti A-oikeuksin toimiva ravintola joutuu lopettamaan myynnin 0130 ja sulkemaan toimipisteen 0200. Jatko-aikaa voi anoa lisää ja tämä jatko-aikapäätös maksaa 170E. Jatko-aikalomakkeita löytyypi tuolta:

http://www.sttv.fi/lomakkeet/lomakkeet_frameset.htm

Kannattaa olla ajoissa liikkeellä koska käsittely saattaa kestää pitkänkin tovin. Eipä muuta sitten. Katsotaan kerkiäänkö itse paikalle, toivottavasti!

Minen taas oikeen ymmärrä, ilmeisesti olen sen verran yksinkertainen tapaus
withstupid.gif
tounge.gif

Miksi ihmeessä pitää olla aina baari? Samaa bisseä ja tiukempaakin ainetta ne kauppaa, kuin mitä saapi kaupasta paljon halvemmalla... Parhaat bileethän syntyy nuotion ympärillä, kun on mukavaa porukkaa ja hyvää juotavaa.
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif

Ja tuosta jumputuksesta sen verran, että monia se varmasti hatutti, mutta monilla oli myös hauskaa. Kumman ryhmän edustajat ovat oikeammassa? Toki olisi mukavaa löytää kultainen keskitie, mutta toisaalta ne ketä se hatutti pääsevät helpommalla, jos ottavat varapäreen mukaan siltä varalta, että alkuperäinen palaa. Tuskinpa siellä kovin hiljaista tulee olemaan tulevanakaan vuonna.

Yksi vaihtoehto olisi järjestää hiljaisuudesta pitävät tahot sinne kauempaisiin mökkeihin, jonne voivat halutessaan mennä tutimaan rauhassa. Jookosta?
smile_org.gif
En tarkoittanut kommentillani, että pitäisi olla ihan hiljaista. Ei suinkaan, hauskaahan sinne tultiin pitämään!
062802jumpie_prv.gif

Tarkoitin vain sitä, että se musiikkilaji ei ehkä ollut kaikkein paras vaihtoehto. Siis olisiko jotain sellaista musiikkia, joka tavoittaisi laajemman yleisön, siis myös tällaiset yli kolmekymppiset..?
buttrock.gif

Ja meillä oli ennen Jysäriä viikon reissailu takana viime vuonna, joten sekin hieman verotti...

Jees, pussikaljaa ja nyyttärit notskilla! Halpaa ja hauskaa!

Ja me vanhukset tai muuten musiikkirajoitteiset voidaan ottaa itse vaihtoehtoista musiikkia mukaan joko väliin tyrkättäväksi tai jossain toisessa nurkassa huudatettavaksi. Ja korvatulppia tietty, jos on tarvis varjella ajokuntoa niin, ettei ihan nuppia turvoksiin voi vetää ja jossain välissä tarttee nukkua.

Tosin tällä kerralla voisin vaikka järjestää lähtöpäivän vuorokautta myöhemmäksi, että edes toisena iltana/yönä voisin rellestää huoletta. Kimppa-ajoa, jos/kun sellainen varmaan jälleen järjestetään, en kyllä kankkusen takia tahdo missata.

joku osaava taho vois ottaa kitaran mukaan ja laulattaa porukkaa notskilla. Sen parempaa musa ei oo olemassakaan!

Back