Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jospa aloittaisit alusta ja kertoisit mistä yleensäkään on kyse??? Eihän tässä aiheessa oo vitunkaan tolkkua...No joo, siis tuo on tarkoitettu tuonne risut ja ruusut osioon muttei sinne ole kirjoitusoikeutta.
Aikasempi viesti oli sinne siirrettykin mutta se myös sieltä moderoitiin pois, ilmeisesti kun sisälsi nettilinkin??
Siinä jo kirjoitinkin että hyvä juttu että saadaan hyviä pajoja pääkaupnkiseudulle lisää, jos nuo monissa testeissä ja keskusteluissa maineensa menettäneet alkaisivat kanssa panostamaan toimintaansa.
Eipä mulla muuta![]()
Sinne risu/ruusu osioon piti muistaakseni olla jäsentaso ylempi kuin noviisi.. oiskohan ollu joku 50 viestiä tjsp. Siks varmaan moderoitu pois. Mutta muuten kyllä hyvä paja, olen käyttänyt aina ja tulen käyttämään jatkossakinNo joo, siis tuo on tarkoitettu tuonne risut ja ruusut osioon muttei sinne ole kirjoitusoikeutta.
Aikasempi viesti oli sinne siirrettykin mutta se myös sieltä moderoitiin pois, ilmeisesti kun sisälsi nettilinkin??
Siinä jo kirjoitinkin että hyvä juttu että saadaan hyviä pajoja pääkaupnkiseudulle lisää, jos nuo monissa testeissä ja keskusteluissa maineensa menettäneet alkaisivat kanssa panostamaan toimintaansa.
Eipä mulla muuta![]()
Olikohan isokin henkinen ponnistus synnyttää tämä ketju. Ei sitten mitään käsitystä mistä tässä on kysymys. Ehken ei tarpeenkaan.Aika informatiivinen ketju. Mikä JV? Missä kaupungissa? MIllä perusteella tuo on hyvä... Rock - ihan tulee Suoli24 mieleen!