Pitkiss
Vantaalta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092018680085_uu.shtml
Siinä on taas ollut juopon tuuria, kun ei ole henki lähtenyt.
Siinä on taas ollut juopon tuuria, kun ei ole henki lähtenyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
gixxerman sanoi:Eipä paljon säälipisteitä saa,minulta ainakaan

shyhander sanoi:Toi ei ollut motoristi, vaan joku kortiton känni. Ilmeisesti ei ollut kuitenkaan pöllitty mopo?
Keno sanoi:Mistä semmoisia motoristikortteja saa?
Jos vaikka ryhtyisi motoristiksi.
Keno sanoi:Mistä semmoisia motoristikortteja saa?
Jos vaikka ryhtyisi motoristiksi.

Wildhillman777 sanoi:Arvasin heti, että ei ollut ajo-oikeutta. ja vielä ajokielto päällänsä. Jospa tuo sen verran satutti itseään, että sais muutaman kuukauden lasaretissa viettää. Ei muuten, mutta vituttaa tuollaiset känniääliöt.
Keno sanoi:Mistäs sen arvasit? Katoaako opittu taito heti jos otetaan ajokortti pois?
Eiköhän tuossa ollut suurin syy niisä promilleissa joita verestä löytyi.
Ihmeellisiä nekin, nimittäin ne promillet, kun tuollaista aiheuttaa.
Miksi sinua vituttaa juuri tuollaiset känniääliöt, eihän se sinulle mitään tehnyt.
Minua vituttaa kaikennäköiset känniääliöt jotka tunkevat iholle ja ovat omasta mielestään niin hauskoja ja herttaisia. Ei minua vituta joku urpo jossain hevon kuusessa.
Huhhuh. Hiekkaa perseessä?Keno sanoi:Mistäs sen arvasit? Katoaako opittu taito heti jos otetaan ajokortti pois?
Eiköhän tuossa ollut suurin syy niisä promilleissa joita verestä löytyi.
Ihmeellisiä nekin, nimittäin ne promillet, kun tuollaista aiheuttaa.
Miksi sinua vituttaa juuri tuollaiset känniääliöt, eihän se sinulle mitään tehnyt.
Minua vituttaa kaikennäköiset känniääliöt jotka tunkevat iholle ja ovat omasta mielestään niin hauskoja ja herttaisia. Ei minua vituta joku urpo jossain hevon kuusessa.
Olet Keno näköjään aika omaan napaan tuijottaja.Keno sanoi:Miksi sinua vituttaa juuri tuollaiset känniääliöt, eihän se sinulle mitään tehnyt.
Pekkavee sanoi:Tuollaiset känniääliöt pilaavat meidän muiden maineen kaikkien silmissä, niin kuin täällä jo moni kertoi.
Juutana sanoi:Itseäni ei syletä mikään motoristien kollektiivinen maine, vaan suhtaudun tasan yhtä kielteisesti kaikkiin liikenteessä pyöriviin rattijuoppoihin (ruohonleikkaamisen pienessä kaljapierussa hyväksyn, vaikka siitäkin rattijuopumustuomion voi saada).
Tässä taisi osua aika monta K:ta kohdalleen:
-Kännissä
-Kovaa
-Kortitta
Vielä ois pitänyt pari osua, niin olisi ollut täysi suora:
-Kypärättä
-Kaverin pyörällä (tai vaihtoehtoisesti "kähvelletty")