Juuri näin.Toi rotsi päällä iltarientoihin ja katu-uskottavuus on taattu.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin.Toi rotsi päällä iltarientoihin ja katu-uskottavuus on taattu.![]()
Jep, eli eiköhän tämäkin joskus löydy riemurasiasta tai vastaavastaTää on näitä harvoja hetkiä kun tää sopii sanoa:
EPIC FAIL![]()
Vähän off-topic, mutta kerran eräs keski-ikäinen rouva keräsi rispektiä. Hän käveli edelläni parkkihallissa ja kuinka ollakaan, olkalaukku luiskahti olalta tonttiin. Minä tietysti kohteliaana herrasmiehen nostamaan sitä. Siitäkös rouva hätääntyi... sieltä pyörähti melkoisen kokoinen tekopeli näkösälle. Rouvalla väri vaihtui kasvoilla melko taajaan. Totesin vain, että ei hätää, minulla oma on kyllä paljon pienempi....Konstit on monet, sanoi äijä kun hupparilla vannetta pyyhki.
Vastaavan näin kerran Assenista marssivauhtia palatessa. Kikseri veti miljoonaa ohi ja sitten repusta levisi kalsarit kilometrin matkalle. Oli kai siellä yhdet Hessu Hopo -kalsaritkin. Ja kaikilla oli niin mukavaa.Siinä sitä saa sitä kaivattua rispektiä, kun hessu hopo kalsarit liuhuttelee ilman halki lepattaen. Täytyykin ottaa opikseen, tai ehkä ei, mulla on sentään Anttilan alennus- myynnistä ostetut Harald Hirmuiset.![]()
No toisilla on erilainen huumorintaju ja on myös niitä jotka ei omista sitä...Näin pelkän otsikon "Jumalauta, mikä tuuri" kun tulin palstan etusivulta tähän ketjuun. Aluksi pelkän kuvan nähtyäni luulin että ketjun avaaja kiitteli hyvää tuuriaan kun oli kaatumatta selvinnyt. Mutta ei, kyse olikin huonosta tuurista kun paita oli pilalla. Itselläni voisi olla hieman toiset aatokset jos olisi päästellyt "mukavaa lasketteluvauhtia" tuon näköisellä takasella. Mutta niin ne ihmiset on erilaisia. Kynttiläketjua odotellessa...
ps. Täältä uusi tilalle?
Hannula kirjoitti: Siltä varalta että tulee jollekin uutena asiana: reppu suljetaan niin, että vetoketjun vetimet vedetään alas sivulle. Niitä ei pidä jättää ylös keskelle, koska silloin vetimet ajovirran lepatuksessa pikku hiljaa valuu eri suuntiin ja kamat lähtee veke.Olisko topicin aloittajalla mennyt sanat huolimattomuus ja tuuri sekaisin?