• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jumalauta, mikä tuuri taas...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JinX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toi rotsi päällä iltarientoihin ja katu-uskottavuus on taattu.  
buttrock.gif
Juuri näin.

Tuo paitahan on kuin "hard rock" keikan jäljiltä...
Eikun paita päälle lauantaina ja bilettään heavy kapakkaan, eiköhän haastattelijoita riittäis...
buttrock.gif

Opin myös itse sulkemaan repun tästälähtien aina sivulle ja alas! Porvoon moottoritiellä lähti kävelemään digikamera, huomasin vasta Loviisan kieppeillä. Mulla oli muutakin siinä hilkulla, mm. avointa kytkinkoppaa, punaista painelevyä ja tais olla kännykkäkin,bling osien katoaminen olisi oikeasti ketuttanut
biggrin.gif
... Pohjolastakin maksoivat kamerasta osan takas, oli kuulemma niin uskottava selitys  
biggrin.gif

Jep, kantapään kautta opeteltu  
blush.gif

Kolme kesää sitten repun sisältö jäi välille Tampere-Imatra, oisko ollu formulat alkamassa, oli olevinaan kiire ja keskikaista oli nopein  
biggrin.gif
Varmaan kotilokuskit ja muut tienkäyttäjät nauranu makeasti! Ei onneks ollu ku vaatteita..rahapussi jäi repun pohjalle
smile_org.gif

Tostahan tuli aito Bumfights-keräilysarjan huppari. Käykää Youtubesta kattomassa, jos ei sytyttänyt.

Repes kyllä pitkästä aikaa kunnolla. Kiitos siitä ja samantien anteeksipyyntö huonosta käytöksestäni.

No onneksi ei käynyt ikävämmin.

Konstit on monet, sanoi äijä kun hupparilla vannetta pyyhki.

Vastaavan näin kerran Assenista marssivauhtia palatessa. Kikseri veti miljoonaa ohi ja sitten repusta levisi kalsarit kilometrin matkalle. Oli kai siellä yhdet Hessu Hopo -kalsaritkin. Ja kaikilla oli niin mukavaa.
biggrin.gif
Siinä sitä saa sitä kaivattua rispektiä, kun hessu hopo kalsarit liuhuttelee ilman halki lepattaen. Täytyykin ottaa opikseen, tai ehkä ei, mulla on sentään Anttilan alennus- myynnistä ostetut Harald Hirmuiset.
Vähän off-topic, mutta kerran eräs keski-ikäinen rouva keräsi rispektiä. Hän käveli edelläni parkkihallissa ja kuinka ollakaan, olkalaukku luiskahti olalta tonttiin. Minä tietysti kohteliaana herrasmiehen nostamaan sitä. Siitäkös rouva hätääntyi... sieltä pyörähti melkoisen kokoinen tekopeli näkösälle. Rouvalla väri vaihtui kasvoilla melko taajaan. Totesin vain, että ei hätää, minulla oma on kyllä paljon pienempi....
biggrin.gif

Ei mitään kun päälle ja baariin. Kyllä siinä katu-uskottavuus nousee kun vähän värittää kertomusta mistä "vammat" on tulleet !

Näin pelkän otsikon "Jumalauta, mikä tuuri" kun tulin palstan etusivulta tähän ketjuun. Aluksi pelkän kuvan nähtyäni luulin että ketjun avaaja kiitteli hyvää tuuriaan kun oli kaatumatta selvinnyt. Mutta ei, kyse olikin huonosta tuurista kun paita oli pilalla. Itselläni voisi olla hieman toiset aatokset jos olisi päästellyt "mukavaa lasketteluvauhtia" tuon näköisellä takasella. Mutta niin ne ihmiset on erilaisia. Kynttiläketjua odotellessa...

ps. Täältä uusi tilalle?
No toisilla on erilainen huumorintaju ja on myös niitä jotka ei omista sitä...
Olen Tinken kanssa samoilla linjoilla...

Olisko topicin aloittajalla mennyt sanat huolimattomuus ja tuuri sekaisin?
Hannula kirjoitti: Siltä varalta että tulee jollekin uutena asiana: reppu suljetaan niin, että vetoketjun vetimet vedetään alas sivulle. Niitä ei pidä jättää ylös keskelle, koska silloin vetimet ajovirran lepatuksessa pikku hiljaa valuu eri suuntiin ja kamat lähtee veke.

Eli jos on ollut laukku kiinni vetskarit ylhäällä, niin voiko sanoa huolimattomuudeksi? Enemmän tuo on tietämättömyyttä..
baaa.gif

Joku aiemmin sanoikin nauraneensa ääneen, kuvat nähtyään, niin myös minä!
biggrin.gif
Sorry vaan!
cool.gif

Onni onnettomuudessa, ettei käynyt pahemmin..
033102beer_1_prv.gif

Ostin tänään uuden repun just siks, että vanhan repun vetskari on alkanut aukeilla itsekseen. Taidan tästä lähin tarkistaa uudenkin repun vetskarin vielä sen pari kertaa extraan..

Mulla on tapana reppu selässä ajellessa laittaa vetskareiden vetimien rei'stä pätkä sähköjohtoa ja pyörättää päät ympäri niin ei muutes aukee, vaikka ajaa kuinka muna-asennossa ja lujaa.  
062802moto_prv.gif

Back